[ A rész 16+ jeleneteket tartalmaz, kérlek, csak saját felelősségre olvasd! ]
» Jungkook szemszöge «
Feltéve, hogy tudom, hogy ma későn ér haza Taehyung egy kis meglepetéssel készülök neki, amit remélem értékelni fog, és nem mellesleg örülni fog neki.
Távcsővel figyelem drága szerelmem, amint elhagyja a házat és vele tart Jimin is, aminek nem igazán örülök, de már megtanultam vele élni, ha azt akarom, hogy játsszák tovább ezt a hármas játékot.
A feltételük mindössze annyi volt, Jimin ott lakhasson Taehyung-al, és mivel rohadtul akartam ezt a játékot, így belementem.
Mikor már az utca végén sétálnak, pont jó időnek tartom letenni a messzelátót, és elkészülődni az akcióra.
A kikészített kényelmes ruháimat magamra kapom, és sürgős léptekkel átszelem az én házam és Taehyung háza közötti távolságot, majd a kis virágcserép alól kikapom a pótkulcsot és benyitok a házba, ahol az a tipikus Taehyung illat terjeng, megspékelve egy kis Jimin illattal.
Gondosan kulcsra zárom a bejárati ajtót és az utam a már jól ismert hálószoba felé vezet.
A kezemben tartott cuccaimat a kis éjjeliszekrényre helyezem, és lassan megszabadulok a ruháimtól, miközben a telefonomon beállítom az egyik lejátszási listát, ami nyugtató és egyben az erotikától túlfűtött zenékkel van tele.
Elindítom a zenéket, majd az ágyára mászom, és a közepén foglalok helyet.
Immáron teljesen meztelenül.
Férfiasságomhoz nyúlok, majd lassan mozgatni kezdem rajta a kezem, igazán idegőrlően lassan.
A zene hangulatot ad az egésznek, és így teljesen belefeledkezve maszturbálhatok Taehyung ágyában.
Laza vagyok, és csak élvezem a helyzetet, amikor is érzem, hogy lassan eljön a végső beteljesülés, a végső gyönyör, így úgy fekszem el az ágyon, hogy a végtermékem Taehyung ágyának lepedőjén végezze.
Nagy nyögéssel elélvezek, és örömnedvem az egész ágyon szétterül, míg én gyorsan emelkedő mellkassal hanyatt fekszem, és a plafont bámulom, majd egy hatalmas ötletem támad.
A cuccokhoz nyúlok, amiket magammal hoztam és kiválasztom belőle a papírt és a ceruzát, amit direkt e célból hoztam, viszont a kész levél helyét eddig nem tudtam biztosra, ami mostanra azonban megváltozott, mert teljesen kialakult az egész napi tervem.
Leültem a konyhában a székre az asztal mellé, és elkezdtem körmölni, majd amikor befejeztem a levél írását, elrejtettem és felöltöztem, majd ott hagytam a házat, nagy mosollyal az arcomon és nagyon sok elégedettséggel.
Otthon gyorsan megebédeltem és leültem tévét nézni, tudva, hogy Taehyung és Jimin csak olyan este 8 körül érnek haza.
Ennek következménye pedig, egy nagyon szuper ajándék lesz.
Alig vártam, hogy az óra 8-at üssön, mert az estére a tervem egy kiadós szex, amiről természetesen ők még nem tudnak, de amint itt az ideje értesítem őket is.
Kómásan ülök a kanapén, ugyanis azt hiszem a nagy várakozásban bealudtam és itt töltöttem a délutánomat ezen a nem igazán kényelmes kanapén, amitől most kissé fáj a nyakam.
Azonban nem sokáig törődök a nyakammal, ugyanis az órára téved a tekintetem, ami pedig azt mutatja, hogy már fél kilenc is elmúlt, ezzel pedig pánikba taszít engem a tér-idő és sürgősen a telefonomat kezdem el keresni.
ESTÁS LEYENDO
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Misterio / Suspenso„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...