XVII. rész

1.3K 109 12
                                    

[ A rész 18+ jeleneteket tartalmaz, kérlek, csak saját felelősségre olvasd! ]

» Jungkook szemszöge «

Napok teltek el az óta az ominózus este óta, és onnantól számítva számtalan orgiában volt részem Taehyung-al és Jimin-el, ami azonban ennél is roppantmód érdekesebb, hogy Taehyung még mindig nem sejti, hogy én vagyok az, aki teljes sötétségbe és pánikba taszítja őt a levelekkel és a sok megmagyarázhatatlan dologgal.

Kellően oda figyelek minden cselekedetemre, minden mozdulatomra, szavamra.

Van, hogy otthon forgatókönyveket írok különböző szituációkra, vagy épp a tükör előtt gyakorlok egy-egy párbeszédet a két szex rabszolgámhoz címezve.

Most itt állok Taehyung fürdőszobájában a tükör előtt és magamra nézek.

Nézem azt a meggyötört arcot, azt a kínt, ami belülről marcangol szét, és tesz mozdulatlanná, ami serkenti az adrenalin termelésem, de egyben gyengíti is a szervezetem.

Készen állok bármire, bármikor, de igazat mondani, na, arra nem voltam képes sohasem.

Így van ez most is.

Izzadok, dadogok és hülyeségeket beszélek, pedig csak gyakorlok.

El kell mondanom neki, hogy én vagyok a titkos hódolója, de egyben azt sem akarom, hogy ez, ami kialakult köztünk pár mondattól megszakadjon és ne folytatódjon.

Azt végképp nem viselném jól.

Erőt veszek magamon és kisétálok a fürdőből.

Egy szál fekete bőr alsóban, amire különféle madzagok vannak ráfüggesztve és egy nyakörvvel kapcsolódnak össze.

Lassan lépdelek a sötét folyosón, ahol a padló a lépéseim alatt itt-ott megnyikordul, és evvel jelzi a hálószobában fekvőknek, hogy közeledem.

Csábos mosolyom magamra erőltetem és így lépek be a szobába.

Taehyung egy széken ülve vár, álló farokkal, amin épp Jimin dolgozik és lelkesen szopja, markolgatja az említett testrészt.

Tae drága nagy sóhajokkal, nyögésekkel jelzi, hogy amit Jimin tesz, azt élvezi.

Oda lépek hozzájuk, majd megköszörülöm a torkomat és viszonylag rám szegezik figyelmüket.

Jimin, kelj fel! — utasítom őt mély hangon, és vonakodva ugyan, de felkel térdelős pozíciójából.

Nadrágomat le sem kell vennem, ugyanis hátsó bejáratom nem fedett, mivel a nadrág szándékosan ilyen alkalmakra van kitalálva.

Taehyung ölébe ülök, egyelőre csak a combjaira, majd kezemmel aprókat rántok farkán, amitől hátra veti a fejét, és élvezi.

A kis ribanc.

Kis idő elteltével lassan ráereszkedem mereven álló farkára és teljesen elmélyül bennem.

Taehyung nem rest módon pórázaim után kap, és azokat szorongatja, miközben erősen lovaglom rajta.

Jimin mellettünk fekszik az ágyon és a látványra maszturbál.

— Gyere ide. — mondom neki, majd abba hagyja a munkálatokat és leszáll az ágyról, útja pedig mellém húzza.

Míg Taehyung-on lovagolok, addig kezelésbe veszem Jimin ékességét, és tempósan verni kezdem, miközben a másik fiú elengedi a pórázokat és hátamba mélyeszti karmait, amit – bármilyen meglepő is –, de élvezek.

My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏDonde viven las historias. Descúbrelo ahora