Az agyam csak pörgött és az alvásnak a legkisebb esélyét sem látva kikeltem az ágyból és a konyhába mentem, hogy írjak egy levelet a kedvesemnek.
Így is tettem.
Leültem az asztal mellé, papírt és tollat vettem magamhoz, majd neki láttam.
„Drágám,
Megtisztelő Magát figyelemmel kísérni, és ez mellett feltétlen eseménydús is. Gondoltam, hogy Maga ilyen Casanova típus, de hogy ennyire, azt álmomban se gondoltam volna. Nem elég, hogy várja Önt otthon kedvese, de Maga inkább más férfiak társaságát keresi? Mekkora slamasztikába keveredne, ha ez kitudódna? Kérdezem Én. Bár mindkettő férfiideálja tetszik, de azért szerintem tartania kellene magát csak az egyikhez. Én azt javaslom, válasszon, vagy kitudódik a titka. Mit szól hozzá? Adok magának egy kerek hetet, eldöntheti, hogy összetöri a szívét avval, hogy nem mondja el neki, és tőlem kell megtudnia, vagy valamiféleképpen eldönti, hogy ki nyer, és ki megy a süllyesztőbe. További szép napot!
Kedves és kitartó szeretője!"Becsomagoltam a levelet és kisurrantam a hideg éjszakába.
A levelet a postaládába dobtam és egy pillanatra elidőztem a házelőtt.
Mennyivel jobb volna, ha én laknék vele, nem pedig Jimin.
Minden mennyivel jobb lenne, ha előbb ismertem volna meg őt.
Visszabandukoltam a házamba és lelombozódott hangulatomat egy SMS vidította fel.
Taehyung:
nem tudok aludni. 😔Te vagy minden gondolatom főszereplője. Hogy leszek így kipihenve a holnapi ebédre? 😘Én:
pont ugyanez van velem is... gyere át!Taehyung:
nem lehet, pedig minden vágyam, hogy veled lehessekÉn:
miért nem lehet?Taehyung:
már nagyon késő van, nálad aludni meg még túl korai lenneÉn:
engem nem zavarsz. 😉Majd ez volt az utolsó üzenet tőle, és várhattam holnap délig, hogy egyáltalán találkozzunk.
Izgulok, mint egy tizenéves az első randevúja előtt, pedig már láttam is, beszélgettem is vele, mégis olyan ez az egész, mintha először történne meg.
Már vagy tizedszer ellenőrzöm le a ruhám, a hajam, a leheletem és így lépek ki az ajtón.
Magam után becsuktam, és kulcsra is zártam.
Nagy, határozott lépésekkel szeltem a kilométereket a cégig és alig vártam, hogy újra vele lehessek.
Mielőtt beléptem volna a hatalmas épületbe az üvegajtóban leellenőriztem a kinézetem, majd tejbe tök vigyorral beléptem.
De a nagy öröm végett nem figyeltem és valakibe elég csúnyán bele botlottam.
— Sajnálom. Nem figyeltem. — kértem elnézést, na vajon kitől?
— Semmi baj. Én sem figyeltem. — amikor rám emelte mélybarna szemeit, csillogást véltem bennük felfedezni.
— Szóval, akkor megbeszélve? — eresztettem egy barátságos mosolyt, és tovább sétáltam.
Taehyung lépett a látóterembe és azonnal hozzá rohantam, tudatosan direkt hangosan és boldogan.
— Szia Tae. — cuppanós puszit hintettem az arcára és ránéztem.
ESTÁS LEYENDO
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Misterio / Suspenso„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...