Egész nap sokkos állapotban bámultam ki a fejemből.
Mit kellene még írnom neki, hogy megértse, hogy Ő az enyém?
Ilyen és ehhez hasonló gondolatok szelték át az elmém mindenegyes percben.
Az érzés szinte szétfeszítette agysejtjeim, a vérem alig cirkulált ereimben, majdnem olyan voltam, mint egy halott.
A kenyér is csak kis darabokban csúszott le torkomon.
És ebből gondolom mindenkinek leesett, hogy elég nehezen viselem a visszautasítást, vagy ha nem vesznek engem komolyan.
Nem is értem.
Azonban szerencsémre vészesen közeleg a március 10-i nap, amin majd minden tudásom villogtathatom.
Alig várom.
Végre találkozom vele szemtől-szemben, és majd elérem, hogy csüngjön az összes szavamon és akarjon még találkozni velem.
Száz százalékosan biztos vagyok a dolgomban ugyanis nincs az a fiú, vagy lány, aki ne esne belém első látásra.
Ez adottság, amit alaposan kihasználok már sokadik éve, de ahogyan szokták mondani: mindenki avval üzletel, amije van.
» Taehyung szemszöge «
A mai munkanap elég sűrű volt és egésznapi hajtás volt rá a jellemző.
Alig várom, hogy az óra négyet mutasson és húzhassak haza lefeküdni.
Nagyon remélem, hogy Jimin összedobott valami kései ebédet, mert az egésznapi kajám egy nyomorult csokis joghurt volt és lassan szerintem gyomorfekélyt kapok, ha nem viszek be gyorsan valamilyen táplálékot.
Már csak 3 perc!
Szélsebesen elrakodtam az asztalomon, felvettem a kabátomat, a redőnyöket besötétítettem és már fél lábbal az épületen kívül voltam.
Lucy-nak odaköszöntem a recepción és már hazafelé tartottam.
A séta közben nagyokat szívtam a friss levegőbe, és mily meglepő jól esett ez a rövid gyaloglás.
Amikor a – most már – közös lakásunkhoz értem hihetetlen boldogság áradt szét testemben és vidáman nyitottam be a hangulatos kis előszobába.
— Szia Jimin, haza jöttem! — kiáltottam, hogy tudomást szerezzen hazatértemről.
— Szia Tae! Remélem éhes vagy. Főztem ebédet, bár ez inkább már lassan vacsorának is mondható. — nevette el magát, és miután levettem magamról a felesleges ruhadarabokat tüstént a konyhába lépdeltem.
Jimin mellé léptem és egy érzéki csókot leheltem nyakára, amitől teste kissé megborzongott.
— Nagyon éhes vagyok. — kacsintottam rá, azonban a kétértelmű mondat mögött valódi éhség is lapult.
— Az jó, mert sok kaját csináltam. — tányérokat pakolt az asztalra, én pedig az evőeszközöket raktam a helyükre.
Mikor minden az asztalra került, egymással szemben foglaltunk helyet az – amúgy elég nagy – ebédlő asztal mellett.
Hozzá láttunk a vacsorához, és amint az első falatot a számba tettem az ízlelőbimbóim abban a minutumban többért könyörögtek.
— Jimin! Ez isteni! — majd egy újabb falat került számba és rekordidő alatt fogyasztottam el ezt a mennyei kései ebédet. — Köszönöm! Nagyon finom volt! — dicsértem tovább főztjét, amikre már alig tudott mondani valamit.
VOUS LISEZ
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Mystère / Thriller„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...