» Jungkook szemszöge «
Az emberek fel-alá járkálva mászkálnak a városban.
Ki gyorsabban, ki lassabban.
Az étterem ablaka engedi, hogy a külvilágra pillantgathassak, és nézhessem embertársaimat.
Egészen addig unottan bámulok ki, amíg meg nem látom hűen szeretett Taehyung-omat.
Amint ő is látja az ablaküvegre tapadt arcomat, kiveszi zsebéből kezét és hevesen integetni kezd vele, száját pedig hatalmas mosolyra húzza, amitől szemei mellett az apró nevető ráncok megjelennek.
Káprázatosan néz ki.
Belépett az étterembe és az összes szempár rászegeződött.
Már majdnem féltékeny lettem, de nem volt rá okom, ugyanis velem fog ebédelni úgy, hogy barátja van, nem pedig velük.
Ez pedig egy elég nagy elismerés.
Levette feketés szövetkabátját és a fogasra akasztotta.
Ingje feszülős volt, és arra emlékeztetett, amit a múltkor tettem vele.
Puha bőre, szapora légzése, kéjes hangja és nyögdécselései.
Újabb szűkölködést okozott a nadrágomban.
Fészkelődtem a széken, Taehyung pedig csak engem bámult, állát támasztotta két kezével, haja pedig félig-meddig szemébe lógott és meg sem igazította.
Mivel ez zavarta az én precizitásomat, ezért felemelkedtem a székemből, áthajoltam az asztalon és jobb kezemmel a szemébe lógó hajtincseket odébb tettem.
Túlságosan elrontotta a tökéletes arcának pompáját.
Megmosolyogta halálosan komoly tettemet, és megköszönte.
— Szóval, milyen napod volt? — kérdezte édesen, még mindig engem bámulva.
— Amióta itt vagy és velem vagy, tökéletes. — elpirult és már nem bámult olyan közelről — A te napod milyen volt? — kérdeztem, miközben intettem az egyik pincérnek.
— Nagyon szuper, főleg mióta a te társaságodban vagyok. — halkan beszélt, szinte alig hallottam.
— Ezt örömmel hallom. — az asztalon pihenő kezére pedig lassan rácsúsztattam az egyik kezemet.
Hirtelen felkapta a fejét és kérdő tekintettel bámult rám, de hagyta, hogy így maradjon a kezünk. — Zavar? — puhatolóztam az ügy körül, és titkon bíztam benne, hogy ugyanazt akarja, mint én.
— N-nem z-zav-var. — makogta édesen én meg önkénytelenül is megmosolyogtam cukiságát.
Eközben a pincér is ideért és megrendeltük, hogy mit fogunk fogyasztani vacsorára.
Taehyung lazacot rendelt rizzsel és holland mártással, míg én báránysültet rozmaringos-mustáros szósszal és főt krumplival.
Italnak egy-egy pohár vörösbort.
Míg vártunk az ebédünkre addig csevegtünk és jól éreztük magunkat.
Azonban Taehyung néha rosszalló pillantásokkal ajándékozta meg az egyik pincért, de az istenért se árulta el, hogy miért, majd letettem arról, hogy kiszedem belőle és inkább élveztem a pillanatot.
Először felszolgálták a vacsorát, utána pedig igazán kecses poharakba töltötték a bort.
Megköszöntük, majd nekiláttunk az ebédnek.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏ
Misteri / Thriller„Kedves Gyönyörűség! Elég elcsépelt ily formában közölni valakivel valamit, de más választásom sajnos nincs. Egyidejűleg szeretném megjegyezni, hogy mesésen néz ki. Azonban a barátja, az alacsonyabbik már nem olyan szimpatikus, bár azért ő is emlí...