XVI. rész

1.5K 131 83
                                    

Hol van a só? — kérdezem én a ház tulajdonosát, bár ezer százalékban biztos vagyok benne, hogy a mosogatógép fölötti kis, fehér egy ajtós szekrénykében van, de ugyebár ez túl feltűnő lenne, ha tudnám, így illedelmesen megkérdezem.

A mosogatógép fölötti kis szekrényben. — válaszolja kis vártatva Taehyung, és a szekrényhez fordulok, majd lábujjhegyre állva kinyitom és kiveszem belőle a szükséges fűszert.

Alaposan megsózom a spenótot a serpenyőben, majd három felkockázott fokhagymát szórok bele.

Megvárom, míg a spenót egy kicsit összeesik, majd leöntöm az egészet tejszínnel és óvatosan kavargatni kezdem.

Mikor úgy látom, hogy jó lesz, akkor még letakarom a serpenyő tetejével és hagyom egy kicsit forrni a saját levében, hogy jobban összeérjenek az ízek.

Amíg a maszlag forr magának, addig én egy magas edénybe vizet eresztek és felteszem a tűzhelyre.

Mikor a víz már 100 fokon forr, belerakom a spagetti tésztát és 10 perc után le is szűröm egy kék és zöld színű edénybe.

Leöntöm egy kis olajjal, hogy ne ragadjanak össze a spagetti szálai és végül ráborítom az előbb elkészített spenótos szószt.

Eközben megkértem Jimin-t, hogy kockázzon fel bacon-t és pirítsa meg.

Az összeöntött spenótos tészta immáron az asztal közepén foglal helyet, mellette egy kis, sárga tálban a pirított bacon és egyúttal már mi is az asztal körül ülve beszélgetünk, és jó ízűen esszük az ebédet.

Az ebéd befejeztével kirakodok a konyhába, azonban a mosogatást már nem kezdem el, hanem szépen ráhagyom Taehyung szívemre.

Én tele pocakkal elnyúlok a kanapén és a telefonomon játszok, Jimin szintúgy, míg Taehyung a konyhában a mosogatógépbe rakodik, itt-ott bosszankodó felkiáltásokkal.


Felojtottam a tévét, kerestem ezt-azt és eközben Taehyung is befáradt köreinkbe, belehuppanva a kényelmesnek nem mondható fotelbe.

Egy provokatív mosoly szökött eddig érzelemmentes arcomra és egyből a két ifjúra tévedt tekintetem, amikor megosztottam a tévén a tegnap felvett házi pornót.

Először fel sem figyeltek hangos, és kéjes nyögéseikre, egészen addig, amíg meg nem hallották neveiket a videóban.

Taehyung lesújtott arccal ült ott és a képernyő felé mutogatott remegő ujjaival, míg Jimin szemeibe könny szökött és nem akart elhinni azt, amit látott.

Én pedig kicsorduló nyállal figyeltem a szex jelenetet.

Kis időn belül Taehyung száját elhagyta valami makogás féle, de nem értettem, így rákérdeztem teljesen nyugodt hangon, mintha semmi különös nem történne éppen.

Hogy mondod? — majd kezemet is felemeltem és széttártam őket, mint aki valóban érdeklődik afelől, hogy mit is mondott.

A-azt kérdeztem, h-hogy m-mi e-ez? — dadogott édesen, és most már egyenesen ült a fotelben, kezei pedig térdén pihentek, közben tágra nyílt szemeivel az aktust nézte a tévében.

Jó, HD felbontásban, ráadásul egy ötvencolos képernyőn.

Ez a tegnap este. — szórtam oda higgadtan az őket felettébb kellemetlen helyzetbe hozó szavakat.

A kibaszott életbe is, tudom. Tudom! Kurvára látom! De mi a faszért van ott? Egyáltalán miért van ott? Miért van felvéve? — hirtelen pattant fel ülőhelyzetéből és kezdett kiabálni velem, mindössze 5 centire az én arcomtól.

My Sexy Stalker | ᵛᵐⁱⁿᵏᵒᵒᵏOnde histórias criam vida. Descubra agora