Докато се усетя бях пратена на един много кален среден по големина стадион,чиито пейки бяха учудващо сухи след дъжда сутринта.Марко ни каза да посетим с Даниела футболистите на гимнзията, да снимаме и да ги интервюираме след мача,за да запълни последната страница на вестника.
-За какво мислиш? - Дани не изглеждаше много заинтересована за отговора,докато правеше снимките.
Погледът ми се спря на едно момче,бягащо с всички сили през полето към вратата.Беше без тениска,с перфектно тяло,а кичурите му потна черна коса висяха невероятно готино пред сините му очи.Да.Наистина харесвах футболистите,но тези от нашето училище бяха задници.
-Аа да.Чух,че сега ароматът му сега краси ризата на Сияна Реймонд . - Изхили се тя,намеквайки за по рано този ден,когато се блъснах в най-популярното момче в училището.Това същество не знам колко парфюм трябва да си слага,за да осмърди целия коридор и дори самата мен!?А и не знам как всички усещат парфюма,само аз не?Въпреки всичко ароматът беше интересен,силен ,но завладяващ.Всичките момичета с онези гадни тънки токчета вървяха с удоволствие през "неговия" коридор,тракайки по мрамора,за да разбере,че минават.За разлика от тях на мен ми е по-удобно да нося платформи,защото дават по добра опора,но за тях е важно неговото внимание да бъде привлечено.Жалка работа.
И сега стоях до Данито,която бърникаше в чантата си в търсене на телефона си,който звъни. Когато го извади ме остави за 2 минути,за да проведе разговора.Точно тогава свърши първото полувреме и аз се забързах към скамейките на момчетата.Колкото по-бързо взема това интервю,толкова по добре.Вече ми писна да стоя на този стадион.От всякъде вуни на мъжка под и дезодорант,а целите ми обувки бяха кални,докато стигна сухите пейки.~~~~~~
Въведение.
Дано не беше прекалено скучно. В другите глави действието се развива.
YOU ARE READING
Сянката пред мен/The Shadow in front of me
FantasyИстория за едно момче и негово момиче,за пропастите между тях,за чувствата,границата на страха и вярата в мрака,за нея ,която е по-специална от всички и всичко,за него,който ще се опита да я опази от това да излезе извън контрол,в опит да спаси всич...