Втора глава - Последствията

262 20 11
                                    

На другата сутрин се събудих от студ. Отворих очите си бавно, тялото ми трепереше без да има с какво да го стопля, а в мига, в който се изправих срещнах три чифта очи, които се взираха в мен. Все още се намирах в белият бус. Явно бяхме стигнали в скривалището им.

- Хайде, спяща красавице, по-живо. Чака ни много работа, а тук не харесваме мързеливците. – едрият червенокос се заяде и влезе в багажника на вана, където всъщност се намирах аз. Започна да прибира разпилените откраднати пари в чувалите, които завлякоха със себе си по време на обира и ми кимна. – Ела. Помогни ми да събера тези пари.

Послушах го и се приближих. Взех един от четирите чувала и го отворих: огромното състояние, което бяха успели да конфискуват от банката беше немислимо дори за най-смелите ми мечти. Не можех да приема факта, че в ръцете си държах такова огромно количество банкноти.

Реших да не задавам въпроси и се заех за работа. За да не бъде работата ни прекалено безинтересна, пред вана стояха Макс и Ник, които перфектно играеха ролята си на публика. Къдрокосият бе запалил цигара и бавно издишваше дима от нея всеки път, когато погледнех към него. Движенията на Макс пък бяха накъсани, сякаш във всеки момент щеше да дойде и да се присъедини в малката ни акция, но невидима бариера му пречеше да влезе в буса и да се залови за работа. Е, може би бариерата му не беше чак толкова невидима.

Бе висока около метър осемдесет осем, пушеше червено Марлборо и винаги беше нащрек. Приличаше по-скоро на охрана на белият ван, отколкото на съучастник в коварно престъпление. Няколко пъти срещнахме погледите си, но така и не си казахме нищо. Бях прекалено объркана, за да изрека, каквото и да е.

Приключихме със събирането на парите сравнително бързо, но когато Ник следеше движенията ми, сякаш всичко ставаше много по-бавно. Присъствието му ме подтискаше и притесняваше, а факта, че той бе виновникът за отвличането ми допълнително допринасяше за възелът, завързал се в стомаха ми. Чувствах се сякаш щях да повърна.

- Благодаря ти за помощта, сладкишче, но това е единственото, с което ще можеш да ни бъдеш полезна. Време е да приключим с тези игрички. – рижавият извади сребърен револвер и го зареди. Насочи го между очите ми. Застинах на място. – Опасявам се, че няма какви услуги да ни предложиш повече. А и, освен това, свидетелите на незаконни деяния винаги са голям проблем. Заради което, ще се наложи да се сбогуваме рано. Съжалявам, че честта се пада на мен. Нищо лично, сладкишче.

The Robbers/ Крадците ( I )Where stories live. Discover now