-Yoruldum artık Meriç , yoruldum ... geldikçe geliyorlar üstüme !sesim biraz yüksek çıkmıştı . Meriç en tatlı sesiyle :
-Biliyorum kuzum , biliyorum . Aklıma bir fikir geldi . Benim harika 3 terapim var yapalım mı?dedi .Kafamı sallayınca eline bir yastık aldı . "Ne oldu kız kafama atıp hafızamı mı silicen ? -Knk bu halinle de espri yapıyosun ya nediiim sana ben , bence bunun bişeyi yok Meriç ,bizi kekliyor. dedi İlayda.
Can bunlar yaa, hayatıma bu iki deli girdiğinden beri geceleri daha rahat uyuyorum .(O derece😊)(bence bu tam Aybüş ablanın emojisi gözler kısılmış yanaklar kızarmış ve çok tatlı)- Tmm ya dağıtmayın konuyu napıcaz sen onu söyle.dedim dayanamayarak . -evet bak şimdi bu yastığı kızdığın şeyler gibi düşün : Annen, baban , antifanların ve hatta o yakışıklı kuzenin Kerem (bu ismi salladım , valla bilmiyorum) ...
-Kızım senin sevgilin var diyerek can kuşum🐦 Yağmur girdi karavana.Bizim setin en aklı başında ikinci kızıdır ama Aytaç in kafasına ten çorap sokmaya çalıştığını hatırlıyorum bizi siz düşünün . -Şaka yaptım be ben Burağımı bırakmam, kimseye de kaptırmam ,dünya ahiret enişteniz dedi .(bu hikayede Burak evli değildir ve Meriç ile sevgilidir , Aytaç ve Yağmur da sevgili)Gülüştük . Sonra herkes eline bir yastık aldı ve Meriç in dediği gibi vurmaya ve bağırmaya başladık . Birden içeriye önde Tolga ve arkasından Aytaç ve Eren girdi .
Eren çikolatanın üstüne ketçap sıkmışız( denemek isteyen var mı benim cesaretim yok😁)gibi bakarak : ıııı Tmm biz bunu hiç görmedik varsayalım dedi . Tolga da gülerek: Alışırsın kardeşim sen de alışırsın dedi .Ben telefonumu unuttum da on alıcaktım diyerek ekledi .
- Evet kızlar şimdi terapimizin ikinci kısmına geldik dedi Meriç sakin sakin . Sonra da bağırdı :Hastayı gıdıklıyoruz !!!
Hepsi üstüme atladı ve ben gülmekten kızarana kadar gıdıkladılar o sıra da erkekler de bize sırıtarak bakıyordu .- Yeter artık diye kahkaha atarak bağırdım . Hepsi üstümden kalktı. Karnımı tutarak filmler deki gibi dizlerimin üzerine çöktüm ve "Ahh karnım , en kıymetlim dedim " herkes gülmeye başladı saçımı başımı düzelttim , erkekler yağmur yağmaya başladığı için da kalmaya karar verdiler.
-Son olarak hastaya kocaman sarılıyoruz dedi sonrada hepsi üstüme atladı ve koltuğa düştük. Meriç sen terapist olmalıymışsın dedim. Güldü. Herkes telefonlara gömüldü sonra . Ben de Instagram hesabıma baktım fanlarının güzel yorumlarını görünce iyice sevindim.
Susadım , sürahi çooooooooooook uzağımdaydı bende Meriçe yağ çekmeye başladım:- Meriçim , kankaların kankası , güzelliğim ,ne kadar güzelsin bu gün , anan seni doğurdu bende sevincime cölölöy diyerek halay çekmeye başladım bilir musun? .... -Ooo bana da oradan 2 litre yağ ver dedi Aytaç . Meriç ise garibim alışmış bana : -Ne istiyorsun? dedi. Sadece birazcık su dedim .
- Ooo bütün ayak işlerini benim sevgilime mi yaptırıyosun Aybüş Hanım kankam olabilirsin ama sevgilime iş yaptıramazsın !?! diyerek içeriye Burak girdi ve bardağa su koyan Meriçe arkasından sarıldı .
- Hı hizmetçim yaptım sevgilini haspam, ayrıca bu karavan da vıcık vıcık ilişki istemiyorum Tmm yapın romantizminizi ama burda değil sonra evde hatırlayıp kusasım geliyor .dedim.
-Kıskanma kıskanma senin de olur dedi Eren .İlayda da :
- Hem çok tatlı değiller mi dedi .
- Utandırmayın sevgilimi dedi Meriç zaten sizin yüzünüzden yaklaşamıyoruz sevgilimle !?! Burak kızarmaya başladı çok saçma değil mi? Kankam diye söylemiyorum kendisi çok utangaç bir ponçiktir . Daha sonra içeriye sırılsıklam olmuş bir Nil Günal girdi . Nil abla candır ( bunu bilmeyen patlıcandır🍆Tmm yaa yavaş vurun)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Biraz AyTol❤ Tamamlandı
ФанфикAybüke abla ve Tolga abiyi her gördüğünde "Ayyy inşallah" diyenlere yazılmış bir kitaptır . Böyle diyenler ,Size diyecek 3 kelimenin var: Amin çok amin ... ?❤