TIRNAK ARASI 2

379 25 0
                                    

"Meriç fincanlara kahveleri koyarken:
-Nasıl yani adam san romantik romantik Sadece biraz AyTol dedi ve sende (o neymiş gız videosunda ki gibi) O neymiş gız mı dedin?dedi . E sonra ne oldu?dedi bir yandan da gülüyordu."

"-Sonra düşünmeye başladım. Hep görüyoruz ya Instagram'da YavBah falan diye .
Ben de anladım öyle bir şey olduğunu. Düşünmeye başladım tamam Tol kısmı Tolga Ay kısmı kim diye . İlk aklıma haftada bir kere temizliğe gelen Aysun teze varya o geldi dedim.
-Aybüke gerçekten aklına kendin değil de ilk bizden kaç yaş büyük kadın mı geldi dedi. Ban de bişey yokmuş gibi kafamı sallayınca kahkahalarla boğuldu.

-E sonra dedi kahakahalarının arasından .
-Sonra bunu ona söyledim yine kahkaha atmaya başladı dedim.
-Harbi ya bizde Tolga üst üste iki defa sesli gülemez ,kesin biri taklidini yapıyordur dedik dedi."

" Sen bu renkten kurtul ben de seni nasıl kendime aşık edebilirim onu düşüneceğim"

"Aynanın köşesinde bir poşet ve yanında aynaya yapıştırılmış bir not:
        Sevgili Mavi Kulaklı Çikolatalı Prenses,
   Önce aynaya gül yapıştırmayı düşündüm ama bunu ancak normal bir insan normal bir insana yapar . Yanlış anlama, sonuçta sen Mavi Kulaklı Çikolatalı Prenses'sin bense Yakışıklı Güldüren Adamım . Ayrıca içindeki şeyin seni daha çok mutlu edeceğini düşündüm.
                                      Sevgilerle Yakışıklı Güldüren Adamın..."

"Hoyordor oşok mo oldon?"😒

"Evet güzel ... Şimdi mökemmel ötesi (hayır yanlış yazmadım) romantik sözler geliyor. Hazırla kendini Aybüş.

Telefonuyla birşeyler yaptıktan sonra bütün arabayı bir çocuk sesi doldurdu :

-Utanma cnım
Sıkılma cnım
Bana beni sevdiğini söyle
Utanma cnım
Sıkılma cnım
Bana beni sevdiğini söyle !!!"

"-Nalet olası Peppe ,romantikliğin içine etti"

"-Hasbinallah! Tolga'sı biter Peppe'si başlar Allah'ım neydi benim günahım"

"İlk fotoğrafta Tolga benim elimi tutmuş gülümsüyor,bense şaşkın gözlerle ona bakıyorum.  İkinci resimde Burak Meriçe sıkı sıkı sarılmış etrafa korku dolu gözlerle bakıyor . Üçüncü resimde Yağmur ve Aytaç elele tutuşmuş birbirlerinin gözlerine bakıyorlar. Dördüncü resimde İlayda Erenin üstüne çıkmış Erense onu bacaklarından tutmuş sakinleştirmeye çalışıyordu. Ve son resim..."

"Burak köşeye pusmuş ağzı beş karış açık . Meriç bana şaşkın gözlerle bakıyor,ben yaratığın saçlarını elime elime dolamışım ve sinirle söyleniyorum . Tolga ise bir yandan beni durdurmaya çalışıyor bir yandan da beni hayran gözlerle izliyordu."

" Belki de bu hafta o bana daha çok aşık olacaktır. Bu fikir hoşuma gidiyordu. Saçlarımı geriye savurdum bu fikirle."

" napcan "

"- Ben böyleyim,sen böylesin biz böyleyiz ; napcan dedim.
-Kör istedi bir göz, Allah verdi iki göz deyip yanağımı öptü.

E be çocuğum,e be çocuğum! Sen böyle yaparsan ben ne yapcam?"

"-Öncelikle sessizliği senden önce bozduğum için özür dilerim veya dilemem . Her neyse ...

Salak bu çocuk ya! Gözlerim istemsizce kendi kendine devrildi.
"Bağımsızlık ilan edenler:
1-) Tolganın egosu
2-)Benim gözlerim"

"Tekrarladı yeniden:
-Herneyse, ben sanıyordum ki sen sırf satır sonuna sığmayan sözcüğü ayırmamak için alta geçiyorsun (sizde benden misiniz?) sanıyordum. Gün geçtikçe beni şaşırtıyorsun. Halbuki seni çok iyi tanıdığımı sanırdım,dedi."

"Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhahahahahhahahahhahahahhah"

"Misafir is caming"

"Berfin sehpaya çıkmış  Gancay'ın sahte paralarını saçıyor. Gencay ise Berfin'in yanında kalçasına ince şal ile sarmış. Bir yandan kıvırıyor bir yandan da alnıma sahte paralardan yapıştırıyordu.(birazdan anlayacaksınız) Meriç kafasına nereden bulduğunu bilmediğim bir kravat takmış kanepenin üstünde halay çekiyor, İlayda odanın en ortasında Yağmur'u bir şekilde sırtına almış zıplıyordu. Yağmur ise bağırıp dans ediyordu.
Ben . Ben de belimle Gencaya doğru  eğiliyordum aynı zamanda ellerimi de kıvırıyordum ."

"-Bana ellerini döner bıçağı ile kesmememem için tek bir sebep söyle dedim iğneleyici bir sesle.
-Döner bıçağın yok dedi umutla. Var mıydı hakketen? Neyse HasrEt abladan(😂) alırım en kötü. "

"E şimdi benim gömlek göbekte yok . Ne yapcam? Nerdesin gömlek, nerdesin göbek? Nerdesin gömlek göbek."

"Kulaklarım ağzıma vararak oturduğu tekli koltuğun kol koyma kısmına oturdum.
-O zaman ben buraya sık sık gelirim haberin olsun . Bu yakışıklıyı özleyeceğim dedim.
-Biliyorum dedi ve devam etti:
-Waffle'ı da özlersin dedi . Aptal şey . Ama şu an kızamıyordum ona"

"Masanın üzerindeki telefonu titremeye başladı. Ayaklandı ve telefonuna baktı sonra bana döndü ve elini uzattı. Tutunca beni ayağa kaldırdı.

-Şu an son iki dakikamız. Aybüke sen benim hayatımda tanıdığım en manyak kızsın dedi . Elimi çektim hemen. Lan sen ciddi misin?

Ellerimi tekrar kavradı çekmeye çalışsam da izin vermedi. Ananı Tolga ... Bidakka bunun sonu Gül teyzeye dokunuyor. Sus Aybüke."

"Bana anlam yükleyemediğim gibi bakarken devam etti:
-Bazen içinden ne düşünüyorsun o kadar çok bilmek istiyorum ki (bilmek istemezsin emin ol)... Neyse seni seviyorum Manyak Çikolatalı Prenses'im dedi ve dudağını dudağıma koydu. Benim gözlerim fal taşı gibi açılırken Tolganın telefonu tekrar titremeye başladı . Çocuk tam bir haftaya ayarlamış inanmıyorum. "

" Tolga beni öpüyor
Öpüyor Tolga beni
Beni öpüyor Tolga
Öpüyor beni Tolga "

"Aman Allahım didim!!!"

!!! Bir dahaki bölüm diğer çiftlere ve büyük ihtimalle kızların ağzından olacak . Az merak edin AyTol'u. Hadi öptüm canlar!!!
😍😍😍😘😘😘💞💞💞💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❣❣❣❣❣❣

Sadece Biraz AyTol❤ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin