28. Bölüm:FİNAL!

385 18 2
                                    

Final açıklaması sonda. Bu bölüm de ilk defa Tolga dan da yer var. Elimden geldiğince bu bölümü uzun yazacağım...

Bir buçuk ay sonra...

Bütün bir öğleden sonra başımın etini yediği gibi hala dırdır eden İlaydaya bir baktım.

-Aybüke Allah aşkına bir saçmalama ya! Nerede görülmüş bir kızın bir oğlana evlenme teklif ettiği? Kızım sen yoklukta mısın? Evde mi kaldın? Bir saçmalama lütfen!

-Bana ne İloş ya! Tolga beyimizin teklif etmeye niyeti yok ki. Hem ben yapsam ne fark eder? Hem niyetini öğrenirim.

Çekimler bitmiş sezon finaline gitmiştik. Ve yarın çekimler tekrar başlayacak. Gösterime ise iki hafta sonra girecek.

-Boş ver sen bu İlaydayı. Ben arkandayım Aybüş. Hem niye her şeyi o erkek bountuları yapıyor! Kendilerini bir bok sanan maymunlar hepsi! diyerek eliyle sırtıma vuran Meriçe gülümsedim.

-Dedi evli ve hamile kadın diye dalga geçen İlaydayı ikimizde takmadık. Evet Meriç ve Burağın iki haftalık bir bebişleri vardı.

-O değilde sizin fandom hala senin diziden çıktığını düşünüyor değil mi ? diye sandala kağıt turuncu feneri takan Dilan konuştu.

-Hakikaten yazık kız Aybüke. Çok üzüldüler. Ben sürekli görüyorum internette; #baharsızyavuz , #aybukesizsöz olmaz diye kampanyalar başlatıyorlar. Daha neler neler yapıyorlar dedi karnı burnunda dut yiyen Pelin.

Onlar da uzun zaman sonra kıskanılan evliliklerini bir erkek çocuğu ile taçlandırdı. Kısacası sekiz buçuk aylık teyzeyim.

-Abla o da bir şey mi? Numarasını bulanlar Yağız ve Ethem abiyi gecenin bir yarısı bile arıyormuş. Zaten yapımcıların sekreterlerinin telefonu hiç durmuyormuş dedi sandalı mor ve turuncu menekşelerle süsleyen Boncuk.

Gülümsedim.

-Hayır benim anlamadığım nasıl bir anda her şey değişti. Bunlar hani seni diziye yakıştırmıyordu! Diziden çıkma ihtimalini olunca mı akıllarına geldin diye sinirle köpüren Meriçin sırtını sıvazladım.

-Kızım ben sezon finali olmadan önce de böyle güzel şeyler duyuyordum ki... Hem evet bazıları ilk başlarda hatta hala iğrenç ve hadsizce yorum yapıyor olabilir ama çoğu o Tolganın yanında Hande'den başka kimse olamaz ön  yargısını bıraktı. İlk önce Baharı sevdiler, sonra bahar sayesinde beni. Ha birde en baştan beri destekleyenler var ki beni onlar benim için bambaşka. Sezon finalinde hepsi nasıl ağlamış; gönderilerine yazıyorlar, tweetler atıyorlar, mesajlar yağdırıyorlardı. Göremediğimi sanabilirler ama görüyorum ve aşırı mutlu oluyorum. Hatta yanlış anlaşılmayacağını bilsem hepsini begenicem, cevaplayacağım ama yapımcılar izin vermiyor. Hem onlar benim kıymetlim.

-Aman hiçte toz konduramaz fandomuna diye burun kıvırdı Dilan.

-Yalnız sizin sevgili olduğunuzu öğrenince nasıl da sevindiler ya hatırlıyor musunuz diye hayranlıkla konuşan Boncuğa kafa salladım

-Haklısın kuzum, bizim güzel yürekli destekçilerimiz iki hafta önce yaptığımız o açıklamadan sonra para toplayıp yetimhanede ki çocuklara hediyeler almışlardı. Çok sevinmidim  çok.

-Ay Aybüş bizim deli fişekler de kitap yollamıştı çocuklara diye kocaman bir gülümseme ile konuştu Meriç.

-Bükümün doğum gününde de onun adına Mehmetçiğe para bağışlamışlardı diye hepimizdeki ifadeyle konuştu İlayda.
-İyi ki bu işin içine girmişiz ha dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece Biraz AyTol❤ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin