Demir kendine gelmeye çalışıp sıkkın nefesler salıp turladı yatağının etrafında. Bir iki dakika önce kendini baştan çıkarmak için herşeyi yapan beden şimdi sızmış, yatakta saçılmış bir şekilde uyurken o sertleşmekten morarmaya dönmüş bir penisle tur atıyordu. Canını sıkmıştı bu durum. Kendini dizginlemeyi seçtiği dakikalara bildiği küfürleri savurdu içinden. Dudaklarından dökülen hırlamaya dönen küfürlere bile sinir olmuştu.
-'' Niye insafa gelesim tuttu ki sanki. Masummuş siktir.. arabada sakso çekmeye çalışan birini nasıl masum bulduysam.'' diye söylenmeye devam etti kendine. En son çare olarak ya uyuyan - daha doğrusu sızan- Güney'i uyandırıp bıraktığı işi bitiricek yada gidip soğuk duşla veya eliyle kendini tatmin etmeyi deneyecekti. Bu iğrençti. İki seçenekte iğrençti. Demir daha önce hiç eliyle kendine hizmet etmemişti bu seçenek gözüne aşağılayıcı görünüyordu. <tabi yarı baygın biriyle beraber olmakta yarı tecavüz gibiydi buda berbat bir şıktı duş aslımda seçenek bile değildi kendine açıma ve mazo bir tutumdu ona göre. Az önce sergilediği ki kolay kolay asla yapmadığı empatik tavır şimdi kendi başına bela olmuştu. Demir işte tam da bu yüzden empati kurmazdı ama olan olmuştu işte. Fazla alınan esrardan herkes zoom olmuş kendisi alışkın bünyesiyle oyun dışı kalmıştı.
-'' Sinir bozucu.. Bari biraz yardımcı ol.. Niye tüm boynunu göğsünü sergileyerek uyuyorsun be salak.. Şimdi sikicem kıçını ruhun bile duymayacak..'' Baştan çıkartılmaya göz yumdyğu için kendine mi yoksa azgın sızmış Güney'e mi kızacağını sapıtmıştı artık. Adımları kasık ağrılarından yavaşlamış ve acı verici bir hal almıştı. Duşun yolunu tutarken ayakları, bol boyunca söylendi. . Hayır şimdi ne yapması gerektiğini bile bilmeden gelmişti ayakları banyoya. Cidden gururu kenara bırakıp kıymetli elini mi sikmeye gelmişti yoksa azgın zavallı penisini soğuk suyla terbiye etmeye mi?.. Oflayarak girdi duşa kabine. Özgür kalan üyesi ' heyyy ben burdayım ilgiye ihtiyacım var' der gibi morla kırmızı arası gidip geliyordu.
Ilık denemeyecek kadar soğuk bir suya bıraktı bedenini Demir. Elini becermekte daha iyi bir şık gibi görünsede Güney denen dengesize ödetmesi gereken bir alacağı vardı şimdi. Aklı soğuk suyun verdiği etkiyle durulmasa da penisi adam olmuştu biraz önce zavallı üyesi sıcak ve kavrulan haline inat temas ettiği soğuk suyu farklı algılayıp zevk suyunu bıraksada iflak olmuş ve yarı sönük duruma gelmişti. Soğuk suyla ne kadar sevişti bedeni bilmiyordu Demir çünkü düşüncelerine dalmıştı yine ama titremeye başlayan vücudunu fark edip kapattı suyu ve havlu kullanma zahmetine girmeden yatağına yöneltti yöneltti kendini.
Attığı yavaş dengesiz sert adımlar ruh halinin yansıması gibiydi. İçinden küfürler etmeyi bırakmıştı ama neşesi de gitmişti hani. Yatak görüş alanına girsede içindeki bedenden kaçırdı gözlerini. ' Bu çocuk cidden deli yatıyor' diye geçirdi içinden. Beline dolanan çarşaf göğsü sergilenen bir Güney hiçte masum şeyleri davet etmiyordu. Dizginlemeyi yeni başardığı düşüncelerini dalgalandırmadan uyumak istiyordu şuan. Altına birşey geçirme zahmetinde bulunmadan attı kendini yatağa. Tamamen çıplak olmak onun için sorun değildi. Hatta bir ara kafası güzelken çıplak fotolar bile çektirmişti. Aklına o fotoğraflar gelince çarpık bir kahkaha koyverdi odaya. Güney'in üzerine göğsüne baktı. Onun çıplak oluşusabah karşılaşacağı yüz oldukça eğlenceli olabilirdi. Muzip gülümsemesiyle baktı yanındaki bedene. Önce göğsünü ince belini şekilli belli belirsiz kasları gördü. Kendi kıyafetleri gibi fırlatılmıştı Güney'in kiyefetleri yere. Güney'in soğumaya başlamış bedenine gitti elleri, Demir bile belli belirsiz okşamaya başlamıştı herşeyden habersiz uyuyan çocuğu. Kendine hakim olup durdurdu elini. Güney'in içinde olduğu aklına dolan düşünceleri mırıldandığı şarkıyla geçiştirmeyi denedi. Sadece denedi.. Üzerine örten çarşaftan kurtulduğunda ortaya çıkan manzara cidden izlemeye değerdi. Kendiyle aynı duruma gelmişti Güney'de. Uykuda da olsa dokunuşları hissrtmiş ve tahrik olmuş bir penisle karşı karşıyaydı Demir. Bu görüntü onu gülümsetti - içten bir şekilde -. Yerinden doğrulup dolaptan battaniye çıkarttı Demir. Odanın içi sıcaktı evet ama iki çıplak beden oldukları gerçeği hastalığa davetiye gibiydi. Her ihtimale karşı dedi içinden. Kendi karda da uyusa hasta olmazdı aslında ama neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kaç şarkı önce
RomanceBu çalışma şiddet, cinsel içerik barındırır. +18 bir çalışma olup yaoi'dir..