9. Bölüm

9.6K 218 57
                                    

  Deniz'in performansının başlamasıyla ortam yine uğuldamaya başladı. Huzursuz sunucu kız biraz da olsa yatışmıştı.  Deniz ilk kısımda Kenan doğulunun  melodisini yakalayamasa da çabuk toparlayıp düzeltti sesini. Detone olmak aslında hiç ona göre değildi. Demir'in dikkatini çekemediği için atarlanmıştı biaz ve bu yüzden girişte bocalamıştı. 

 -''Dayanamadım, çenemi tutamadım, söylüyorum işte 

Açılamadım, araklayamadım, aklım hep sende 
Göz göre göre tahammülden itirafı aleni 
Evetleyemedim, paketleyemedim, bugüneymiş kısmet. '' Bu parcayı sevdiği söylemezdi Deniz'in ama kendilerine verilen şarkılar içinden bu en iyisi sayılırdı. Tabi birde şarkı seçimi sırasında dikkatini hiç toparlayamayan Demir görüntüsü yüzünden acele edip bitirmişti saçma seçme işlemini. 

-''Kız sana hayran olsunlar 

Öpüpte başlara koysunlar 
Yemeyip sabaha bıraksınlar 
Yollarına paspas olsunlar 
Kız seni kendime yapsam mı 
Alıp da koynuma soksam mı 
Seni bizim eve hanım alsam mı 
Duvaklı gelinim olsan mı. '' Gözleriyle hala Demir'i yerken söyledi şarkının sözlerini açıkcası zerre eylenmiyordu. Deniz'in tarzı tamamen rock yada metal falandı. Bu pop şarkılarda ne halt laan diye bağırıp ortalığı karıştırmak istese de yarışmaya odaklanan Demir'e falsolu bir atış yapmak istemediği için susup kuzu kuzu söylüyordu şarkıyı. Tabi bu şarkıları tek seferde ezberleme gibi lanet yeteneğine de küfürler savuruyordu. Haaa tabi dolmuşları da unutmadan onlara da bir güzel geçiriyordu kendince iyi vuruş yapan küçüğünü (!). 

-''lk bize geldin, uyanamadık 

Yalnızım dedin, yanaşamadık 
Hazır değildik, kırgındık 
Önceki aşktan yılgındık 
İlk bize güldün, inanamadık 
Beklemiyorduk, kapalıydık 
Cesur değildik, yorgunduk 
Her işte bir hayır var.'' Bu kısmı söylerken içinden öğürüyordu Deniz. Hayır cidden bu insanlar bu saçma sözlerle dolu gürültüye şarkı deyip söylüyorlar birde eyleniyorlardı yani. Deniz herşeye rağmen hafızasına ve güzel sesine teşekkür etti. Yoksa kesinlikle bu yüz ifadesiyle ve melodiye vücudunun verdiği tepkilerle sonuncu olurdu. Zafer dayanamayıp sahneye çıkarken Demir'i de sürüklerken ritim tutturuyordu. 

 Şarkının geri kalanı boyunca Deniz memnun bir ifadeyle devam ederken Zafer ve Demir bu şarkıda ne kadar oynanırsa oynayıp ona dansçı olmuşlardı. Şarkının sonuna doğru Zafer sağında Demir solunda izleyicileri etkiliyorlardı. Gerçi izleyenleri etkilemek için Demir'in bir göz kırpması yeterdi ama erkek izleyenler bu duruma negatif tepki verip olay çıkarta bilirdi. Şarkı bittiğinde sahnede yeni bir grup kurmuş gibi Zafer gülüçükler saçıyordu. Demir sadece gülümsemekle yetinirken hata sayılarının ve sonucun belirlenmesini bekliyordu. Deniz güzel yüzünü kullanıp öpücük ve hafif bir eğilmeyle selam verdiğinde herkesten bir alkış koptu. Gerçi bu alkış az önceki gösteriye yapılanın yanında sönüktü ama sahnedeki yakışıklıların hatırına oldukça iyi bir skordu. Sunucu kız araya girip ortamdaki sesleri susturdu.

-'' Şimdi gelelim sözlerde ki hatalara.. Hıımm sanırım hepiniz az çok fark etmişsinizdir. En çok hata ilk oyuncumuzun yani-'' deyip Yağmura soru yöneltmeden işaretlerle ismini sordu. Gerçi sunucu nefret ve iğneleyici bir şekilde bakmasa Yağmur rahatça söylerdi ismini ama daha az önceki ellerin dudakların etkisinden çıkmış sayılmazdı.Birde bu bakışlarla uğraşamayıp sustu. Savaş araya girip söyledi Yağmur'un ismini. Sunucu kaldığı yerden devam etti. '' Yağmur'un tamı tamına 9 kelime hatası var. Hatalarının her biri için bir bardak içki içecek. İkinci yarışmacımızınsa sadece 2 kelime hatası olduğu için de ona da iki bardak içki ikram edeceğiz.. Ahh kızlar şanssızsınınz bu genci bu gece şarhoş edemeyeceğiz. '' Sunucunun sözleriyle barda kopan kız çığlıkları ortamı ısıttı. Bu kez sözü erkek sunucu aldı.

Bir kaç şarkı önceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin