Şarkının melodisi girdiğinde arkada az önce çıkardığı kıyafetlerini giyerken gördü. Kendine dikilen bakışların olduğu yöne baktığında Deniz'in kendini izlediğini fark etti. Deniz'e gülümseyip şarkının sözleri için kendini hazırladı. Gözlerini kapattı ve mikrofonu kavradı. Yüzünde beliren gülümseme birşeylerin habercisi gibiydi...
Şarkıya başlaması gerekmiş hala gözlerini kapalı tutup gülümsüyordu.Gözlerini birden açıp kendini hayretle izleyen gözlere baktı. Şarkıyı durdurmaları işaret edip gerindi. Ardından sunucunun söze gireceğini anlayıp onu sözleriyle susturdu.
-'' Sanırım biraz değişiklik yapıp yenilgiyi kabul ederek kendi şarkımı seçeceğim. Petit ange lütfen.'' dedi. Herkes anlamlandıramayan bakışlar atmaya başlamıştı bile. Demir hiç birini umursamadan bekledi şarkının melodisinin başlamasını. Şaşkınlıktan ilk sıyrılan bayan sunucu Güney'e onay ister bakışlarla baktığında Güney geniş gülümsemesi ve hafif baş hareketiyle onayladı soruyu. Sunucu işaret yapıp şarkıyı başlattığında Demir mikrofonun soğuk metalini ellerine alıp başladı şarkısına. Yumuşak sesiyle söylediği Fransızca şarkı ortamın üstündeki şaşkınlığı silip süpürürken Güney dikkatle izliyordu Demir'i. Şarkının sözlerini sanki yaşıyormuş gibi canlandıran Demir. Ortamda kimse yokmuş gibi rahattı.
( Sözleri kendim çevirdiğim için yanlışlarım olabilir özür dilerim..)
-'' Ben çok çabalamak istiyorum..
Güçlü olmak istiyorum..
Ama hiç birşey yapma,
sen orda kal..'' Bardaki çoğu kişi sözlerini anlamasa da kalplere dokunan melodiyi ve yumuşak tınısal sesin hislerini anlamış gibi melankolik bir havaya bürünmüştü. Demir şarkıyı seslendirirken ara ara gözlerini kapıyordu. Sözlerin her biri sanki birer birer onun ağzından dökülüp dinleyenlere dokunup sarıyordu mekanı. Sessiz bir ortamda şarkısını söylüyordu Demir. Güney tatlı bir tebessümle dinliyordu Demir'i. Sözleri sanki söyleniyormuş gibi delip geçiyordu içinden..
-'' Ben layık olmak istiyorum.
Belirti göstermeden benim zayıflığım.
Ama sen buradasın.'' Demir sesini sakin bir meltem esintisi gibi yumuşak dokunuşlar bırakıcak derecede sakin sakin kullanırken, Güney sanki bu yumuşak esinti ona ulaşana kadar kasırgaya dönüşüyormuş gibi hissediyordu. Zafer uzun zamandır arkadaşının böyle şarkı söylediğini duymadığı için mutluydu. Bu gün kesinlikle Demir mutlu gününde yada duygusal modunda olmalıydı. Zafer bu düşünceyle derin derin baktı arkadaşının gözlerine.
-'' Seni düşünüyorum.
' Küçük melek'.
Beni unutma..
' Küçük melek '.. '' Bu kısımlarda sanki olabilirmiş gibi daha parlaklaşmıştı sesi Demir'in. Deniz şarının sözlerinden hiç birşey anlamasa da kendini müziğin eşsiz tınısına kaptıran yakışıklıya baka kalmıştı. Başta sadece görüntü olarak asılmak istediği beden, şimdi gerçekten ilgisini çekiyordu. Soğuk bir timsaha benzese de oldukça güzel sesli bir timsah olmalıydı Demir. Deniz şarkının üzerinde bıraktığı huzurlu etkiyle gülümsedi Demir'e.
-'' Ben korkularımı unuttum
Daha hayalsin..
Yapabildim senin sayende
Zaman bana zarar verdi.
Onun ölümcül yaralarına karşı,
Ben iyileşmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kaç şarkı önce
RomanceBu çalışma şiddet, cinsel içerik barındırır. +18 bir çalışma olup yaoi'dir..