-'' Güney dün sende miydi?'' Demir bu soruyla biraz afalladı. Zafer kova yaptıkları günle ilgili neler hatırlıyordu acaba yada Güney'e ilgisi olduğu için mi sormuştu. Vereceği cevabın sonuçlarını kestirmeye çalışsa da başarısız olup gerçeği söyledi.
-'' Bende kaldı.'' Kısa cevap verse de her zamanki tavırını korumak istemişti. Zafer duyduğu cevaba biraz bozuldu. Dumanlandıkları günü net olmasa da hatırlıyordu. Sormak için biraz cesaret topladığı halde alacağa cevaba kendini hazırlamamış olduğunu yeni fark etti. Asılan yüzünü gizlemeye çalışsada başaramadı. Aklındaki diğer soruyu sordu bu kezde.
-'' İyi mi peki?'' Kendinden beklemeyeceği şekilde kısa konuşmuştu Zafer ve bu biraz rahatsız edici ortam oluşmaya başladığının göstergesi gibiydi. Huzursuzca kıpırdandı yerinde sorduğuna pişman bir edaya bürünmüştü bile. Demir arkadaşının bu haline dayanamayıp açıklama yapmaya başladı.
-'' Çektiğimiz gün biraz kaptırdığınız için ben araya girdim. Boğmak üzereydin bende seni itip koltuğa bıraktım. Sen uyuya kalınca Güney'i götürdüm. Bende kaldı iki gece ama sandığın gibi birşey olmadı. İlk denemesi olduğu için sanırım.'' Zafer'in huzursuz yüzünü biraz olsun silmek için konuşmaya karar versede gereğinden fazla konuştuğu için kendine kızdı Demir. ' Cidden ne bu.. puff nefsi müdafaya döndü cidden ıııhhh sinir bozucu..' İçinden geçirdiği sözlerle yüzü eski donuk haline büründü Demir'in. Açıklama yapmaktan gerçekten nefret ediyordu. Zafer duyduklarıyla hafızasındaki boşlukları doldurmuş oldu. Biraz rahatlasa da nedensiz bir şekilde gerilmişti de. Aslında nedenleri madde madde ayıracak olursa şöyle olurdu.
* Demir fazla konuştu ve tanıştığımızdan beri yaptığı 3. açıklaması..
* Güney'i boğmaya çalıştığımı hatırlamıyorum en son hatırladığım onun dudakları..
* Neden aramızda düşündüğün gibi birşey olmadı dedi ki benim onunla ilgilendiğimi mi düşünüyor..
* En çok kafama takılanı ise ben niye bu kadar ilgiliyim..
Zafer aklında sıraladığı maddelere bakıp sessiz kaldı bir süre. Bu maddelerin cevaplarına ihtiyacı vardı hemde acil olarak.. Bu histen hoşlanmadı içinde ki his çok kasvetli ve boğucuydu. Demir'i hiç sorgulamaz ve yadırgamazdı bu aralarındaki bağın getirisi gibi birşeydi. Belki de aralarındaki bağın oluşmasına neden olanda bu olabilirdi. Demir'e güvenirdi olay bundan ibaretti. Ne olursa olsun... Aklına dolan düşünceler ve olaylarla rahatladı. Evet cevap buydu başından beri ordaydı. Demir onu rahatlatmak için bu kadar ayrıntı vermiş ve onun iyiliği için Güney'i uzaklaştırmıştı. Demir yalan söylemezdi ve ne olursa olsun Demir'e güvenirdi. Şimdi de değişen birşey olmayacaktı. Güvendi ve konuştu.
- '' Teşekkür ederim dostum inan hatırlamıyorum kafam dağıtılmış puzzle gibiydi. İçimi rahatlattın.'' Zafer gerçekten içten olan gülümsemelerinden birini sundu Demir'e. Deniz ortamın değişen havasını anlamlandırmaya çalışsada başarısız oldu. Bir gerilim havası gelip geçmişti sanki ortamdan. Bu Güney kim merak etti birden. Ve en önemli kısım neden kuzeni bir erkekle bu kadar ilgili görünüyordu. Tamam Zafer çapkın ve biraz umursamaz biriydi ama hiç hem cinsiyle olmamıştı. Gay değildi yani bu konuda hiç konuşmamıştı bile. Deniz'i hiç yargılamasa da bu taraklarda bezi yoktu.. Ayrıca denen Demir'de kalmıştı bu çocuk ki. Zafer durduk yere birini boğmaya kalkmazdı ayrıca niye Zafer'i değil de Güney denilen herifi götürmüştü Demir evine... İşte tüm bu sorular zihnini delip dışarı çıkmaya çalışırken ortam birden yine düzeldi. Deniz hayretler içinde ikiliye baktı.. Cidden bunlar ruhsuz gibiydiler. Telepatiyle falan mı anlaşıp birden mod değiştiriyorlardı. Anlam veremedi Deniz olanlara ama canı sıkılmıştı. Demir yüzü düzelen arkadaşına hafif bir gülümseme bahşetti. Zafer en iyisiydi.. Gerçekten güven nedir bilen iyi bir arkadaştı. Bu düşünce rahatlattı Demir'i tabi kısa sürdü bu rahatlama çünkü agresif bakışlarını kendine diken bir adet Deniz görüntüsü girdi görüş alanına. Demir gözlerini devirdi. Cidden bu da neydi yani bir kaç saat önce tanıştıkları halde hesap mı soruyordu yani bu çocuk şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kaç şarkı önce
RomanceBu çalışma şiddet, cinsel içerik barındırır. +18 bir çalışma olup yaoi'dir..