8. Bölüm

10.3K 215 60
                                    

  

     Güney başına yığılan işleri bitirdiğinde rahat nefes almak için kendini dışarı atma ihtiyacıyla kavruluyordu. Önemli olay dedikleri saçmalıklar artık onun hayat enerjisini sömürüyordu. Birde şu ' atlatılamaz kişi' vardı. O şerefsizle uğraşmaktan bunalmıştı Güney. Bir insan nasıl her kelimesiyle karşısında ki insanı taciz ede bilir sorusunun cevabı gibiydi.. O sesten ve yüzden gerçekten tiksiniyordu. Bu da yetmezmiş gibi bakışları ve gereksiz el şakaları (!) birleşip sanki üstüne üstüne geliyor dayanma sınırını ölçüyordu. Kim bu devirde oğlunu böyle biriyle nişanlardı ki. Güney'in ailesinden başka...

   En azından bugünün güzel yanı nişanlısına gelen ani arama ve hızla gitmesi gereken bir toplantının olmasıydı. Kendini sevimli sanan sıfat binlerce telafi sözü sıralarken Güney sadece memnun ifadesini silip baş sallamakla yetinmişti. Ama içten içe tanrıya hala kendisini koruduğu için teşekkür etmişti. Hayır inançlı değildi ama bir saniye fazla dursa katil olabilirdi belki ve bunu yaratıcısının fark edip yardımına koştuğunu düşünmüştü. Bundan sonra dua etme kararı bile almaya karar vermişti. Telefonuna gelen mesaj sesiyle  düşüncelerine veda etti Güney. 

Gönderen: Savaş Faişesi

Güneeeyyy yaa nerelerdesin? Seni nasıl özledim bir bilsen.. Bara gidelim mi ? Sensiz buralar çok boş =(

  Güney gelen mesaja eğreti bir ifadeyle baktı. Bara gitmek istiyordu teklifi değerlendire bilirdi ama teklif bu puşttan gelmişti.. Karar vermesi geçiktikçe ofisinde  bunaldığını hissedip en sonunda bir mesaj yazdı. gelişi güzel..

  

  Alıcı: Savaş Faişesi

 Tamam kimler var yanlızsan unut gitsin..

 Baş başa daveti direk reddetmekten hiç çekinmedi Güney sonuçta bu çocuğa asla güven olmazdı. Kestiği tırnak kadar güvenmiyordu bu herife. Ayrıca arkasını dönmeden hançerleneceğinden de emindi. O yılışık tavırları sinir bozucuydu. İnsan gibi bir tavır sergilemekten yoksundu. Savaş onun için pis işleri yapacak sorgusuz birilerini ayartıp altına girecek iğrenç bir piyondu. İşte tam olarak hala Savaş'a selam vermesinin nedeni buydu. Başka kimseye yaptırmadığı işleri yaptırmak..

  Gönderen: Savaş Faişesi 

  Görkem bara gelicek onun dışında bizim kızlar var. 6 kişi oluruz büyük ihtimalle.. Hadi ama Güney dağıtmaya ihtiyacın olduğu her kelimenden belli beni kırma. Ben seni asla reddetmedim biliyorsun..

    Savaş'ın yazdığı sinir bozucu kelime yığınına baktı Güney. Her zaman olduğu gibi yine son kozu ben seni kırmıyorum diye sızlanmıştı Savaş.. Burun kıvırsa da Görkemle takılmayı özlediği için kabul etti teklifi.

  Alıcı : Savaş Faişesi

Tamam mekanda buluşuruz. Her zaman ki yer..

  Güney telefonundaki alıcıyı seçin olayına her zaman ki gibi güldü. Yani keşke böyle bir teknoloji olsaydı da alıcı 'Demir' olsaydı dedi. Pis pis gülüp yerinde kıpırdandı. Her zaman ki iğrenç espirisini yaptığına göre artık biraz daha iyi sayılırdı Güney. Gerçi son anda kafasına sözlerinin  ' Alıcı Demir olsaydı' kısmı geldi. Cidden ürperdi bu düşünce korkunç bir etki yarattı üstünde bilinç altında sürekli Demir ve halleri dönüp duruyordu sanki. Çıplak , yatağa uzanmış, çay içen, mazarayı seyreden, şarkı söyleyen, uyuyan, kahkaha atan... beynini zorlayan bir sürü Demir görüntüsü..

Bir kaç şarkı önceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin