~15~

644 36 9
                                    

Alec havalimanında Lidya'yı bekliyordu. Annesi sabah aramış ve Lidya'nın uçağa bindiğini onu alması gerektiğini söylemişti. Lidya ve Alec küçüklükten beri tanışıyorlardı. Alec her zaman Lidya'yı arkadaş olarak görmüştü ama annesi bir gün gelip evlenmeleri gerektiğini söylediğinde istemese de yıllar geçtikçe bu düşünceye alışmıştı. Dün gizemli kişiyle konuşmasını düşündü. Kendisine hâlâ kızgın mıydı? Kızgın olsa da haklıydı. Onu söylememeliydi. O gün hiç içmemeli Magnus'u öpmemeliydi şimdi Magnus kendisinden uzak duruyordu. Sıkıntıyla iç çekti. Saate baktığında uçağın inmiş olduğunu fark etti. Arabadan inip kapıları kilitledi ve havalimanının içine girip Lidya'yı aramaya başladı. Fazla uzun sürmeden onu bulmuştu.

Eve geldiklerinde lydia kendine ayrılmış odaya gitti. Alec de kendini koltuğa atmış düşünüyordu.

-İnanmıyorum gerçekten o sen miydin?

İsabelle'nin bağırmasıyla Alec merakla sesin geldiği odaya doğru baktı. Oturduğu koltuktan kalkıp sesin geldiği odaya doğru ilerledi.

-Sessiz olur musun?

-Üzgünüm bir an şey oldum. Eee... Anlat daha ne oldu.

Alec İsabelle ve Magnus'un konuşmasını istemeden de olsa dinlemeye başlamıştı.

-Hiçbir şey olmadı işte yine aynıyız.

-Seni merak ediyor Magnus yani telefonda mesajlaştığı gizemli kişiyi.

-Bak işte.

-Magnus....

-İsabelle o evleniyor. Aralarına girmek istemiyorum. O mutlu.

-O mutlu değil. Abimin heteroseksüel olduğunu biliyordum ama ikinizin ilk karşılaşmasında, ilk defa duygularını saklamadı ona iyi geliyorsun.

-Bundan sonra bir anlamı yok. En iyisi ben gideyim. Bazı işlerim var.

Alec, Magnus'un odadan çıkacağını duyduğundan hızlı adımlarla salona girip kendini en yakın koltuğa bıraktı. Kaç zamandır mesajlaştığı kişi Magnus muydu? Düşünceler beynini çoktan kemirmeye başlamıştı bile. Magnus salona geldiğinde koltukta oturmuş Alec'i gördüğünde şaşırdı. Alec görmemişti çünkü gözlerini kapatmış düşünüyordu.

-Günaydın geldiğini bilmiyorum. Ve görüşürüz.

Alec birden gözlerini açıp Magnus'a baktı.

-Günaydın.

Magnus daha fazla beklemeyip evden ayrıldı.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Merhabalar nasılsınız? Bir kaç gün önce instagramda bir gönderi yayınlandı. 3. Sezonda Alec ve Magnus beraber çalışacaklar. Ben çok heyecanlıyım. 3. Sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Sizi çok seviyorum. Oylarınız ve yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Malec Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin