~16~

636 38 16
                                    

Bir kaç hafta geçmiş tatil günü gelmişti. Alec bu süre zarfında Lydia ile takılmıştı. Annesi bu konuda sürekli onu uyarıyordu. Alec artık bunalmaya başlamıştı. Bu evliliği istemediğine kesin olarak karar vermişti ama yapması gerektiğini biliyordu. Yapmazsa ailesi büyük hayal kırıklığına uğrayacaktı. Bavulları arabaya koyup İzzy ve Jace'in gelmesini bekledi. Hepsi arabaya yerleşince Alec arabayı çalıştırdı. Yaklaşık birkaç saatlik yolları vardı. Yolculuk boyunca güzel vakit geçirmişlerdi. Eve vardıklarında Annesi ve babası onları karşılamıştı. Herkes dinlenmek üzere kendi odalarına dağılımıştı. Alec kendini yatağa bırakmasıyla aklına düşünceler üşüşmeye başladı. Magnus, Alec'le tek kelime konuşmamıştı. İsabelle'le konuşmuş ve Alec'e karşı mesafeli bir tavır tutulmuştu. Alec ondan uzak durmaya çalışıyordu ama aynı zamanda kendini onu düşünürken buluyordu. Ondan uzak durursa bu hislerin geçeceğini sanmıştı, yanılmıştı. Geçmemişti.
Uyuyamayacağını anladığında yattığı yatakta doğruldu. Gizemli kişiye, yani öğrendiğine göre o gizemli kişi Magnus'du, Mesaj atmak için telefonunu eline aldı.

Alexander
             Ne yapıyorsun?

Özel Numara
            Beni şaşırtmaya devam ediyorsun. Bir sorun mu var?

Alexander
             Hayır sorun yok. Aslında var ama sana mesaj atmamla alakası yok.

Özel Numara
            İyiyim, yani sayılır sen nasılsın?

Alexander
            Bende aynı tatilde annemlerin yanına geldik. Bana kim olduğunu ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?

Özel Numara
            Belki hiçbir zaman. Zaten bir önemi yok. Evleniyorsun.

Görüldü

Yazıyor.....

Yazıyor.....

Görüldü

Özel Numara
              Bana bir şey söylemek zorunda değilsin.

Alexander
              Magnus

Görüldü

Alexander
              Nerdesin? Konuşmalıyız Telefonla mesajlaşarak konuşulacak bir konu değil.

Özel Numara
             Seninle aynı şehirdeyim bende tatilde annemlerin yanına gittim.

Alexander
             O zaman buluşmalıyız.

Özel Numara
              Tamam Alexander.

Magnus başını telefondan kaldırmasına aynadaki kendi yansımasıyla göz göze geldi. Alec onun kim olduğunu biliyordu. Nasıl biliyordu? İsabelle mı söylemişti? Ayrıca buluşmak istemişti. Ne konuşacaklardı? Oturduğu yatağından hemen kalkıp aynanın önüne geçti. Kötü gözükmüyordu. Saçlarını düzeltmeye başladığında yer ve zamanı konuşmadıkları aklına geldi telefonu eline aldığında Alec'in çoktan yer ve zamanı mesaj olarak attığını gördü. Bir kaç saat vardı.

Alec gergindi. Lydia ile konuşması gerekiyordu. Aynı zamanda Magnus'la da konuşmalıydı. Biraz dinlendikten sonra Alec hazırlanıp Magnus'la buluşacağı yere doğru ilerledi. Erken çıktığından ve daha bir saat olduğundan yürümeye karar vermişti. Ayrıca yürümek zihnini boşaltıyordu. Çünkü o kadar çok düşünmüştü ki başı ağırmaya başlamıştı. Buluşma yerine geldiğinde Magnus'un orada bütün etkileyiciliğiyle oturduğunu gördü ve yanına gidip o da oturdu. Bir süre ikisi de sessiz kaldı.

-Buluşmak isteyen sensin istersen başla.

-Magnus ben...

Derin bir nefes aldı ve cümlesine devam etti.

-Ben seni düşünmeden duramıyorum. Her dakika aklımdasın. Bu cümleleri kurmak  benim için ne kadar zor olduğunu bilemezsin. Heteroseksüel olduğumu sanıyordum. Ben...

-Seni anlıyorum.

-Ben...Ben sanırım senden hoşlanıyorum.

♥️♥️♥️♥️♥️

Evet bugün yeni bölüm geldi. Bölüm atamadığım için üzgünüm. Bu gün iki bölüm atmayı düşünüyorum. Yazabilirsem bu gün iki bölüm atacağım. Hepinizi çok seviyorum.     Küçük bir bilgi tarzında bir şey daha söyleyeyim.  Yarın Malec fanlarının sevineceği bir şey olacağı ile ilgili bir yazı okudum bende merak ediyorum acaba ne olacak? Resmini bulamadım şuan bulursam bir dahaki bölümde eklicem hepinizi çok seviyorum
             

Malec Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin