Lydia ile konuşması gerektiğini biliyordu. Onu aramış ve konuşmak üzere bir kafeye çağırmıştı. Alec çoktan bir masaya oturmuş ve Lydia'yı bekliyordu. Bu konuyu konuşmaları gerekiyordu. Bir zaman sonra kafeden içeriye Lydia girdi. Alec aşırı gergindi. Bir an önce şu konuşmayı yapıp rahatlamak istiyordu. Lydia Alec'in yanına gelip sarıldı. İkisi de karşılıklı oturdular. Alec konuya nasıl gireceğini bilmiyordu.
-Alec sorun ne? Çok tuhaf bakıyorsun.
-Hayır iyiyim sorun yok.
-şey aslında buluşmamız iyi oldu seninle bir şey konuşmalıyım.
Garson yanlarına gelip siparişleri alıp gittiğinde Lydia derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. Onun konuşmasıyla Alec'in bakışları ona dönmüştü.
-Alec bak sen çok iyi birisin ama üzgünüm ben seninle evlenemem. Başka birine aşık oldum ve bunu bile bile bunu yapamam. Ben üzgünüm. Sen hep arkadaşım gibiydin. Bunun değişmesini istemiyorum.
Alec şaşkınlıkla Lydia'ya baktı. Şaşkınlığı attıktan sonra gülümsedi.
-Aslında ben de seni buraya evlenmek istemediğimi söylemek için çağırmıştım. Galiba ben de birine aşık oldum ve buna rağmen seninle evlenemem.
Lydia'nın gözlerindeki mahçubiyet uçup yerini mutluluk almıştı. Kocaman gülümseyip merakla Alec'e baktı.
-Eee... Kim bakalım bu şanslı kız?
-şey....
Lydia şaşkınlıkla Alec'e baktıktan sonra tekrar gülümsedi.
-Yoksa erkek mi demeliyim?
Alec gözlerini kaçırıp dışarı baktı.
-Seni yargılamıyorum. Biliyorsun biz arkadaşız. Sadece mutlu ol. Bunu hakediyorsun.
Alec Lydia'ya bakıp gülümsedi.
-Ailelerimize nasıl anlatacağız?
-Hiçbir fikrim yok.
Bir süre Alec ve Lydia normal bir şekilde arkadaşça konuştular. Ailelerinin tepkilerini ikisi de hayal edebiliyordu. Kesinlikle çok kızacaklardı.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Merhabalar. İlk olarak bölümün geç gelme sebebini söyleyeyim. Aklıma yazacak pek fikir gelmedi. Yani siz bana bu konuda yardımcı olabilirsiniz sevinirim. 3. Sezona yarından sonra 28 gün var. Çok heyecanlıyım. Acaba kitaptan farklı olarak ne eklediler? Alec'in Magnus'a kendini savunmayı öğretmesinin nedeni ne? Bunun gibi sorular ile dolu şuan beynim. Yorumlarınız ve oylarınız beni çok mutlu ediyor hepinizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec
FanfictionMerhabalar bir çok Malec hikayesi okudum sonra dedim neden ben de bir tane yazmayayım. Gün geçtikçe aklımda kurgusu detayları belirginleşti. Tabi Türklerde benden başka Malec hayranı olması beni çok mutlu etti doğrusu çünkü bu konuda biraz katı olan...