~11~

691 46 10
                                    

İsabelle abisinin sarhoş haline bakıp iç çekti. Dün Jace, şimdi de abisi. Abisi kahkaha attığında dikkatini ona verdi.

-Magnus'u öptüm.

Deyip tekrar kahkaha atınca İsabelle şaşkınlıkla abisine bakıyordu.

-Aynı Magnus'dan bahsediyoruz değil mi? Erkek olan.

-Etkileyici olan mı demek istedin? Neden sürekli gömleğinin üst düğmelerini açıp kendimi kasmama sebep oluyor.

İsabelle hâlâ şaşkındı. Gülümsememek için kendini zor tuttu. Abisi Magnus'dan hoşlanıyordu ama nasıl? O heteroseksüeldi. Belki de biseksüeldi ama abisi bilmiyordu. İsabelle abisinin kolundan tutup banyoya sürükledi. Hiç olmasa biraz ayılmasına sebep olabilirdi. Yada Magnus hakkında biraz daha bilgi alabilirdi. İsabelle biliyordu ki Alec kendine gelmişken hayatta böyle şeyler söylemezdi. İsabelle aklına gelen planla sırıttı. Abisini bir koltuğa oturup karşındaki koltuğa oturdu.

-Eee... Abicim sence Magnus nasıl biri?

Alec kahkaha atıp başını geriye yasladı ve tekrar küçük bir kahkaha attı.

-Etkileyici, o kadar etkileyici ki benim bile ilgimi çekti.

Alec gülüp devam etti.

-Hayatımda hiç böyle hissetmemiştim. Eşcinsel olup olmadığını anlamak için bu gün gidip kızlarla beraber oldum. Ne oldu biliyor musun?

Gülmeye devam edip başını sağa doğru yatırdı.

-Aynı öncekiler gibiydi. Magnus hayatıma girmeden önceki gibi aynı hissettim ama sanki aklım ondaymış sanki o kızın yerine Magnus'u hayal ettim istemeden. Eşcinsele mi dönüşüyorum?

İsabelle ne diyeceğini bilememişti. Bundan dolayı bir süre sessiz kaldı.

-Bilmiyorum sanırım biseksüelsin.

Alec kahkaha attı.

-Gerçekten mi?

İsabelle abisine bakmaya devam etti. Sarhoş olduğunda dengesizleşiyordu. Bir dakika önce gülüp sonra da sinirleniyordu mesela.

-Bu duruma annemler ne der sence çoktan bana birini ayarlamaya çalışıyorlar. Üniversite bitip işimin başına geçtiğimde buldukları o kızla evlenmemem için bir sebep olmayacak annemlere Magnus'dan hoşlandığımı söyleyemem. Onları hayal kırıklığına uğratmak istemem.

İsabelle abisinin hiçbir zaman ona söylemediği şeyleri dinlerken şaşırmıştı.

-Ben o Lidya'dan hoşlandığını sanıyordum.

-Hayır bu zamana kadar hoşlanmak ne demek bile bilmiyordum. Ah bir de şu gizemli numara var. Bana aşık olduğunu söyledi. Bu aralar pek konuşmuyoruz. Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Kafam patlayacak gibi.

-Neden bunların hiçbirini bana anlatmadın?

Alec bir iki dakika ciddilikten sonra güldü.

-Bilmiyorum abilerdeki kardeşlerini her şeyden koruma iç güdüsü var ya galiba ondan.

İsabelle gülümsedi. Abisinin yanına gidip sımsıkı bir şekilde ona sarıldı.

-Her şey yoluna girecek.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Merhaba yanlışlarım varsa özür dilerim. Yeni bir bölüm. Bir dahaki bölümü sizce Jace'in bakış açısından yazsam mı? Pazartesi okullar başlıyor. Herkese bu dönem başarılar ve mutluluklar diliyorum.

Malec Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin