Bir yeni bölümle daha karşınızdayım. İlk olarak söylemek istediğim bu bölümde önceki bölümdeki gibi Alec ve Magnus'un arasındaki yakınlaşma var. Neyse rahatsız olmayacaksınız iyi okumalar.
♥️♥️♥️♥️
Magnus mutfaktan sertçe salonda oturan Alec'e bakıyordu. Hem kendisini korkutmuştu. Hem de odadaki yaptıkları... Magnus kendisini tutmasaydı ve İsabelle gelmeseydi kim bilir şuan nerede olacaklardı. Gözlerini kısarak Alec'e bakmaya devam etti. Aklına gelen parlak fikirle sen bittin dercesine sırtını dönmüş Alec'e baktı.
-İntikam zamanı
Diye fısıldadı kendi kendine. Jace ve İsabelle bir şeyler almaya dışarı çıkmışlardı. Yani evde bir tek ikisi vardı. Magnus bundan daha iyi fırsat bulamazdı. Aklından yapacağı şeyler geçerken gülümsüyordu. Salona Alec'in yanına doğru yürümeye başladı. Alec Magnus'un geldiğini fark etmemiş televizyondaki karşısına ilk çıkan diziyi izliyordu. Magnus'un arkasından yaklaştığından da anlamamış olabilirdi. Alec yorgunca başını sağa yatırdığında Magnus sırıtmış ve açıkta kalan boynuna başını gömüp orayı uzunca öpmüştü. Alec, Magnus'un yaptığı şeyle kasılmıştı. Magnus, Alec'in kasılmasıyla sırıtmış ve aynı Alec'in kendisine yaptığı gibi dudaklarını yavaşça boynunda gezdirmeye başlamıştı. Alec başını geriye doğru yasladı ve kısık sesle konuştu.
-Yapma sonu iyi bitmeyecek.
Magnus gülüp Alec'in boynuna bir öpücük daha bırakıp koltuğun etrafından dolanıp Alec'in karşısına geçti. Alec başını kaldırıp karşısındaki Magnus'a baktı. Magnus aklındaki yapacağını düşündüğü şeyin doğruluğunu sorguladıktan sonra omuz silkti ve Alec'in dizlerinin üzerine oturdu. Alec şaşkınlıkla Magnus'a bakarken Magnus Alec'in dibine girmişti. Ellerini Alec'in boynuna dolayıp dudaklarını Alec'in dudaklarına sürttü. Alec'in bedeninin tekrar kasıldığını hissetmişti. Magnus tek elini Alec'in boynundan çekip Alec'in köprücük kemiğinin üzerine bıraktı. Elini yavaşça hareket ettirip Alec'in boynuna sürterek saçlarına çıkarıp parmaklarını siyah gür saçların içine daldırdı. Parmakları bir süre saçlarından oyalandıktan sonra Alec'in başını geriye doğru çekti. Alec'in adem elmasını ortaya çıkarttı. Magnus bu sefer dudaklarını o tarafa bastırdı. Alec'in kendini kastığını biliyordu. Gülümseyip dudaklarını boynunun o taraflarında gezdirdi.
-Magnus....
Alec acı çekercesine Magnus'un adını fısıldadığında nedense Magnus'un hoşuna gitmişti.
-Durmalısın
Magnus gülüp devam etti. Aynı Alec'in yaptığı gibi cevap verdi ve dudakları Alec'in adem elmasını geçerek köprücük kemiğinin o taraflara gitti.
-Niye?
Diğer elini Alec'in boynundan çekip elini Alec'in tişörtunun üzerinden kaslarında gezdirmeye başladı. Alec başını kaldırıp koyulaşmış yeşil gözleriyle Magnus'a baktı. Magnus'un elleri yavaşça tişörtun içine girip bu seferde Alec'in çıplak kaslarında gezdirdi. Alec başını geriye yaslayıp derin bir nefes aldı. Magnus gülüp dudaklarını Alec'in omuz girintilerine sürttü. Alec gözlerini sıkıca yumdu. Gözlerini tekrar açtığında daha kararlı bakıyordu. Alec Magnus'un belinden tutup daha sert bir şekilde kendine bastırdı. Magnus'un başını kaldırıp sabahtan beri yapmak istediği ama daha ileriye götürürür diye korktuğu şeyi yaptı. Magnus'un dudaklarına dudaklarını bastırdı. Onu sertçe öpmeye başladı. Alec'in Magnus'un belinde olan eli yavaşça tişörtunun içine girip sırtında dolaşmaya başladı. Magnus olacakların sonunu görebiliyordu ama şuan pek bir umrunda olmamıştı. Alec'in öpüşüne aynı sertlikte karşılık vermeye başladı. Magnus istemeden Alec'in tişörtunun içinde olan elinin tırnaklarını Alec'in kaslarına geçirdi. Alec bununla beraber Magnus'u daha sert bir şekilde öpmeye başladığında Magnus çoktan olacakları umursamamaya başlamış ilgi odağını Alec yapmıştı. Magnus şuan ne intikamı ne de başka bir şeyi düşünüyordu. Alec kendini biraz geri çekip Magnus'un tişörtunun eteklerinden tutup çıkardı. Dudakları tekrar Magnus'un dudaklarını buldu. Magnus bu sefer isteyerek Alec'in kaslarına tırnaklarını geçirdiğinde Alec inlemiş ve geri çekilmişti. Kendi tişörtunu da saniyeler içinde çıkarıp tekrar Magnus'un dudaklarını öpmeye başladı.
-Heyy... Biz geldik.
İsabelle salondaki durumu gördüğünde ağzı o şeklini almıştı.
-Jace hiç gelme. Siz bizi takmayın ben odama çıkıyorum. Siz artık devam edersiniz Jace salondan geçmeden odana çık bence.
İsabelle koşarak merdivenleri çıkıp ortadan kaybolduğunda Magnus sabahki gibi utançtan yerin dibine gireceğini düşünmüştü. Şuan da aynı durumu yaşıyordu. O kadar çabuk gelmişti ki Magnus ve Alec'i o şekilde tekrar basmıştı. Magnus hızla Alec'in kucağından kalkıp yerdeki tişörtunun aldığı gibi uyandığı odaya doğru koştu. Alec bir kaç saniye olayın şokunu atlatmaya çalıştı. Sonra da yerdeki kendi tişörtunu alıp banyoya girdi. Ona soğuk bir duş iyi gelecekti.
♥️♥️♥️♥️
Aslında bu tarz yazarken kaç kere düşündüğümü söyleyemem çünkü saymadım. Buradan daha ilerisini pek yazamam, yazsam da rahatsız olursunuz diye korkmadan edemiyorum doğrusu. Bu tarz yazdığım bölümleri de seviyorum ama yani siz rahatsız olmayın diye pek uzatmıyordum. Sizce bir dahaki bölümlerde uzatmalı mıyım? Yani bana fikirlerinizi söyleyebilirsiniz daha final hakkında pek bir fikrim yok. Okuldan eve gelirken aklıma başka bir kurgu geldi onu da yazmak istiyorum. Yine Malec hikayesi olacak. Neyse çok uzattım. Hepinizi gerçekten çok seviyorum yorumlarınız ve oylarınız gerçekten beni çok mutlu ediyor. Yorum atmayı hiç bırakmayın. ♥️♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec
FanfictionMerhabalar bir çok Malec hikayesi okudum sonra dedim neden ben de bir tane yazmayayım. Gün geçtikçe aklımda kurgusu detayları belirginleşti. Tabi Türklerde benden başka Malec hayranı olması beni çok mutlu etti doğrusu çünkü bu konuda biraz katı olan...