four

2.8K 397 100
                                    

FINN WOLFHARD

leállítom a fülesemből szóló zenét, majd a telefonomat az ágyam másik végébe hajítom, és hátradőlök. majd' szétszakad a fejem, és ez megőrjít. azt hiszem nem volt okos ötlet azt hazudni, hogy rosszul vagyok, mert végül úgy is végeztem. vasárnap van, anyáék pedig a templomban vannak. nekem is ott kéne lennem, de mivel megbetegedtem, ezért nem engedték, hogy velük menjek. mondjuk nem is igazán bánom.

- istenem, mikor hat már az a hülye fájdalomcsillapító? - a homlokomra szorítom a kezemet. szinte lángol a bőröm. sóhajtva visszaejtem a karomat a paplanra. gyűlölök beteg lenni, főleg, hogy a szüleim így is simán elküldenek iskolába.

a telefonom rezzen egyet, mire odakapom a fejemet, de ezt azonnal meg is bánom. a fájdalom élesen nyilal a halántékomba, így aprólékos mozdulatokkal kúszok el a telefonomig. feloldom, és meglátom a messenger értesítést. cain írt. legszívesebben nem nézném meg, mert jelenleg egyáltalán nincs erőm a hülyeségeihez, de már a tizedik üzenetet írja, és nem képes abbahagyni, így inkább megnyitom.

cain dorten

finn, hol vagy??

ne viccelj velem hogy egyedül kell végigülnöm ezt a szart

cserben hagytál

most csalódtam, miszter

nem is tudom hogy lehetünk e még barátok

szerintem lelépek innen

nincs kedved megmutatni azt a helyet?

oké ne válaszolj

hagyj itt megrohadni

tényleg mindjárt leszúrom magam az egyik kereszttel

vagy felfeszítem magam

lol ez vicces lenne

lefogadom hogy nagyon jóképű jézus lennék

köpni nyelni nem tudok, miközben cain üzeneteit olvasom. ez a srác tényleg nem normális, ez már biztos.

"te beteg vagy"

"és nem vagyunk barátok!"

ezt túl sokszor mondom neki ahhoz képest, hogy nagyon szívesen lennék a barátja.

ezt már mondtad finn

bár a beteg egy új jelző

na jó lelépek innen. kész csoda hogy még nem vágtak nyakon amiért telózok.

hol is laksz?

"biztos hogy nem fogom elmondani."

okééé

komolyan nem akarsz találkozni?

"rosszul vagyok"

jobbulást:(

"köszönöm"

akkor nem találkozunk?

WE DON'T BELIEVE IN GODWhere stories live. Discover now