Kapitola 13

2.1K 158 28
                                    

Louis stál později odpoledne ma balkoně. Harry se sprchoval předtím než půjdou do jeho práce. Jeho ruce spočívaly na okraji zábradlí. Sledoval jdoucí lidi nebo jedoucí auta.

Byl hluboce zábraný do svých myšlenek. Vše stejné, vše stejné. O tom co se vše událo v jeho životě. Od jeho dětství, po kruté zacházení jeho rodičů. Mít práci za prací, stěhování se sem a tam. Nejlepší věc, která se mu stala bylo to, že potkal Zayna, možná i Harryho, ale Zaynovi toho dost dluží.

Tohle by bylo to, co by jste ho našli dělat. A přesně to byl ten důvod, proč se snažil zaneprázdnit, k rozptýlení se.

Zapípal mu telefon, takže ho vytáhl z kapsy, vidíc zprávu. Co zlepšilo jeho náladu bylo to, že byla od Zayna.

Od Zayna: "Na Skypu v pět???"

Harry nepůjde do práce dřív než za hodinu a půl.

Pro Zayna: "Rozhodně!"

Vešel dovnitř a vytáhl laptop, který mu koupil Zayn. Stále se kvůli tomu cítil špatně, ale Zayn mu řekl že mu může vrátit peníze kdykoliv bude chtít. I když Zayn nechtěl, aby mu něco vracel, ale chtěl aby se Louis cítil lépe.

Otevřel ho a přihlásil se na jeho Skype účet, který mu vytvořil Zayn před tím než odjel. Počkal minutu než tam Zayn přišel a zavolal mu. Přijal hovor a hned na to uviděl skrze obrazovku Zaynovu tvář

,,Čau-čau! Louis! Jde to v pohodě?" začal Zayn, jeho nadšení bylo jasné.

,,Ahoj. Jo. Jo. Všechno jde. Co ty? Jak to jde doma?" Zayn byl jediný, včetně Harryho, s kým mohl vést lehce konverzaci.

,,Jo! Všichni jsou v pohodě. A co ty? Jaký byl první den?"

,,Byl dobrej. Vlastně úžasnej." Louis si vzpomněl na ráno, ten výlet na kopec, oběd. Celý ten den byl skvělý.

,,Vypadáš šťastně. Udělal Harry něco?"

,,Ne. Co by měl udělat?" Louis nadzvedl obočí.

,,Oh, nevím. Možná by řekl že tě má rád a ty bys mu řekl, že ho máš rád taky." Zayn na něj zakmytal obočím. Popravdě, Louis se při takovýchto rozhovorech styděl.

,,N-ne. N-nemá mě rád. A nemůžu mu říct, že já jo. Nechci ze sebe udělat hlupáka. Mimochodem, proč by mě měl mít rád? Myslím tím to, koukal ses na mě někdy déle než pět sekund?" Louis se lehce znehodnotil, nutící Zayn zklamaně si povzdechnout.

,,Ano. Ve skutečnosti, vídám tě déle jak dva roky. A jsi pěknej. Proč by tě neměl mít rád? Musel by být slepý, ne?" uvedl Zayn.

,,Neděl si ze mě srandu." zavrtěl Louis hlavou.

,,Upřímně, Lou. Jsi atraktivní. Možná to nevidíš, ale já a nejspíš i Harry ano.  Jsi-"

,,Dost atraktivní na to, že mi to nikdo nikdy neřekl?"

Zayn byl pár vteřin potichu. Protřel  si kořen nosu a projel si rukou vlasy, míříc k zátylku.

,,Jednoho dne to uvidíš. Věř ki. Navíc, nevolal jsem ti aby jsme se bavili o tomhle. Znovu. Cítil jsi se dobře celý den? Pohodlně?" Zayn byl tím starajícím se chlapcem, jakým je nebo v tomhle případě, extrémně starostlivým.

,,Jo. Ve skutečnosti jsem si to užil. Harry udělal snídani. A věděl jsi, že můžeme jít na ten kopec za nákupákem, o kterém pořád mluvíme?" Louis se uchechtl a Zayn pobaveně nadzvedl obočí nad Louisovou radostí.

,,Pak jsme šli do McDonaldu na oběd a teď mě chce Harry vzít na místo, kde pracuje. Říkal, že tam je každý vítaný. Podivný, co?" Zaynovo obočí byla stále nadzvednuto. Nevěděl, že Louis neví o Harryho práci.

hidden scars | larry, cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat