Kapitola 22

2.3K 118 63
                                    

Byl nový rok, když Harry Louise poyvalna celý den na rande, říkajíc, že chce aby poslední den v roce patřil Lousiovi Louis to, samozřejmě, přijal, hledajíc jakoukloiv možnou příležitost, abz mohl trávit čas s kudrnatým chlapcem.

Zayn si ya posledních pár dní všiml změny v Louisově chování  a viděl docela masivní změnu. Jasně, že ten stydlivý Louis tady stále byl, ale tenhle Louis prakticky přijal vše, co mu jen Harry mohl nabídnout. Ať už to byl dotek, objetí, mazlení, zašeptání, polibek. Prakticky cokoliv. Ten Louis, od kterého na chvíli odešel by k sobě nikoho nepustil, vždy měl své zábrany a mluvil by s někým jen pokud by to bylo opravdu nutné. Tohle byla velká revoluce v jeho osbnosti a Zayn by ani neváhal aby řekl, že na toho chlapce, kterého jakoby z lásky vzchoval a byl pro něj jako bratr, byl nesmírně pyšný a byl za něj rád. Ale i tak se ho na nic neptal.

Teď když byl zpátky, tak se Louis vrátil k němu do bytu. Ale to nezastavilo nový pár od komunikace. Zayn byl unešen, když Louise viděl u telefon, píšíc nebo volajíc Harrymu. Ty dny po Vánocích měli všichni v práci volno (Harry, Louis a i Zayn), takže Zayn všechny tyto dny viděl Louise na telefonu, až na jeden, kdy Harry přišel, tvrdíc, že mu Louis chyběl.

Strávili spolu u Zayna a Louise Vánoce, Harry byl pozvaný. Měli malinký roztomilý vánoční stromek a strávili dvě hodiny nad jeho dekorováním a sestavováním. Zayn nezapomněl na dárky, které koupil v Bradfordu, Louis a Harry je koupili dva dny před Louisovými narozeninami, držíc věci co koupili v tajnosti. Tu noc je ještě každý ve svém pokoji zabalili. Uvařili úžasnou večeři, Zayn se usvědčil jak moc Louis musel v kuchyni pomoc, protože ho nikdy vařit neviděl. Zayn si začal uvědomovat, že tady pro Louise byl a že mu pomohl, ale nikdy neudělal nic pro to, aby si o sobě myslel něco jiného, což v něm zapříčinilo malý pocit viny. Ale byl víc než jen vděčný Harrymu za to, že on byl osoba, která to udělala za něj.

Louis a Harry o jejich vztahu všem řekli na Vánoce, nutíc Zayna říct, jak jeho malé dítko dospívalo, míříc to na Louise. Niall a Ashton byli za oba své kamarády rádi, Niall tento nový pár nepopsatelně miloval.

Právě teď se chystali na jejich první oficiální rande jako pár. Louis si na sebe vzal džíny a pohodlný svetr, miloval své svetry,  netřeba zmiňovat, že Harry taky, a na hlavu si dal beanie ye které mu několik pramínku čouhalo ven, navíc ta beanie byla Harryho, kterou z jakéhosi důvodu nikdy nevrátil. Taky na sobě měl ten řetízek, ale byl ukryzt pod svetrem.

Když se rozezněl zvonek, tak začal vyšilovat. Tohle bylo jeho úplně první rande, co když se něco pokazí? Co když on něco pokazí? Co když si to s ním Harry neužije? Dobře to poslední nebude pravda, protože spolu strávili tři týdny, ale ty první dva by pravdou být mohly.

Byl tak moc zamyšlený, že si ani nevšiml, že Zayn už dveře otevřel, pouštějíc Harryho do obýváku. Zayn šel za Louisem, aby mu tohle všechno řekl, ale uviděl Louise jak si úzkostně kouše nehty a mračíc se. Povzdechl si, protože bylo naprosto jasné, že Louis zase až moc přemýšlel, vcházejíc do pokoje a zavírajíc dveře aby Harry nic neviděl ani neslyšel.

,,Chceš mi říct, proč jsi tak nerózní?" posadil se Zayn na Louisovu malou postel.

,,Zayne, co když si to neužije? Co když to pokazím? Víš, že kazím hodně věcí."

,,Jediná věc o které vím je ta,  že přemýšlíš nad tím, co by se mohlo pokazit, kyž v ralitě se nic takového nestane. Takže ti doporučím, aby jsi přestal přemýšlet nad negativy a zvedl odsud svou prdel, protože Harry čeká."

,,Nemůžu jít. Já prostě nemůžu. Asi budu zvracet. Nemůžu jít. Co když se něco pokazí?"

,,Co by se mohlo pokazit?"

hidden scars | larry, cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat