29. Aleksandar

2.9K 297 30
                                    

 DVE NEDELJE KASNIJE

Prija mi morski vazduh i promjena okoline nakon svih onih silnih turbulencija koje sam imao protekli petiod. Ovo je treći dan da zajedno sa Viktorijom uživam na vrelom suncu odmarajući od svega, bar dok sam ovde s njom.

Odlučili smo da iskoristimo samo jednu sedmicu izležavanja na plaži jer smo prije polaska predali zahtjev za pasoš na njeno novo prezime. Napravili smo pometnju kod mnogih prijatelja i rodbine kad se pročulo šta ste napravili.

S nama su Biljana i Đorđe, nisam mogao samo ja sa njima da idem, a moj drug se nije bunio kad sam mu predložio to. Mislim da se nikad nismo bolje provodili nego ovih par dana.

Viki i Bilja obilaze plaže, male radnje, butike, prodavnice, a nas dvojica na plaži. Jedino noći provodimo u hotelskoj sobi. Te noći su nešto posebno i najdragocjenije.

-Šta misliš hoće li danas da nam se pridruže- Đole me pita i trgne iz daljnjeg razmišljanja .

-Mislim da hoće. Već su vidjele sve što se moglo vidjeti . Tek ste se vjenčali a već si ljubomorni drkadžija- nije da sam ljubomorni drkadžija nego mi jednostavno počne nedostajati kad je duže od sata odvojena od mene.

-Čekaj dok ti se desi isto što i meni pa ću onda da te pitam jesi li nadrkan ili samo imaš potrebu da je vidiš- kažem mu.

-Pored ovoliko cica... Kneževiću, gotov si- pokaže rukom prema djevojkama koje su tek stigle na plažu i vidim da se smješkaju i jedna od njih mi mahne.

-Ja imam ono što meni treba, a ti se slobodno posluži svim što vidiš ovdje, ako ti već Bilja nije dovoljna. I odmah da ti kažem nemoj da povrijediš curu samo zato što imaš potrebu da se guraš u svaku raspoloživu rupu. Razumiješ- I sam nisam znao zašto sam to rekao. Ne volim da se petljam u ičiji odnos, ali Bilja je Viktoriiji poput sestre i vjerujem da joj ne bi bilo svejedno kad bi je povrijedio. Osim toga na Bilji se vidi da prema njemu osjeća nešto i da je sve ovo više od šeme kako njih dvoje tvrde, a Đole je isuviše tvrdoglav da prizna koliko mu se ona dopada.

-Ne lupaj, ja i Bilja se samo... Provodimo- okrene se na stomak da bi izbjegao moje dalje ispitivanje.

-Znači ako se onaj lik tamo nabacuje njoj ti nemaš ništa protiv da se oni spetljaju- pokažem rukom na njih dvije i Viki mi mahne dok se bila smješka nekom tipu.

-Jebem ti sve...- ustaje on a ja ne mogu doći sebi od napada smjeha.

Gledam u Viki kako odmahuje glavom i laganim korakom mi prilazi dok Đorđe preuzima kontrolu nad situacijom između Bilje i onog tipa.

-Hej- sagne se i utisne mi sočan poljubac na usne. Da zna šta mi radi dok me tako ljubi još ovdje gdje vrvi od drugih ljudi, ne bi mi to radila. Ali sve bih joj dozvolio.

-Dođi- povučem je na ležaljku pored sebe .

-Opet sam ti nedostajala- skine sunčane naočare i stavi ih u torbu potom svuče lepršavu haljinicu sa sebe, a meni se usta osuše od pogleda na njeno tijelo u crnom kupaćem kostimu.

Čuem režanje i vidim da me ona gleda čudno. Tek tad shvatim da sam ja taj koji reži, pobogu.

-Kneževiću smanji doživljaje na plaži smo i želim da se sunčam. Ne mogu u skafanderu da dođem ovdje- izvadi ulje i stavi mi ga u ruke, pa mi okrenu leđa.

-Nemoj me tjerati na ovo jer se neće završiti samo na maženju- ona se nasmješi.

-Ne kvari mi zabavu- gotov sam.

Istisnem malo ulja na svoje dlanove i lagano krenem da je mazim i ne sviđa mi se ono što sam dobio ovim. Napaljen sam, a ne mogu sad da uzmem to što mi treba.

Plamen života ( Plamen Ljubavi II)Where stories live. Discover now