,,Pozor na mě. Já se jsem don GEJMR a okrádám poctivé a peníze dám nepoctivím" pronesl jsem s přesvědčením, že to tak prostě je.,, GEJMRe, není to náhodou na opak" zasmál se Ment. ,,Možná. A taky možná ne" zasmál jsem se. ,,Já si myslím, že určitě" dodal rychle Ment.
,,GEJMRe! GEJMRe! Pomoc, pomoc já umírám" vykřikl Ment. ,,Kde jsi? Kde jsi" rozeběhl jsem se k němu. ,,Na pravo od tebe. Pomoc! Já umřu. Já umřu" zakřičel a já se začal smát jako pominutý. ,,Máš zlatý jabko? Jestli ano, dej si ho. Kryju tě" začal jsem sundávat jednoho po druhém. ,,Co to máš za meč proboha? Já jsem je dal za několik vteřin" doběhl jsem k němu. ,,No... Už jsem ti řekl, že jsem nenašel ani jeden diamant" zasmál se. ,,Počkat... Co máš za meč" zeptal jsem se a v duchu doufal, že nemá ironový meč. ,,Pane bože Mente. Tady máš dva dia a jdi si ho vycraftit" rozhlížel jsem se okolo.
Po točení...
,,Tys vážně nenašel ani jeden diamant" zeptal jsem se. ,,Vážně. Žádný jsem ani neviděl. Hráli si se mnou na schovávanou" zasmál se a celkem i odlehčil situaci.,,Počkáš chvilku. On mi tady už hodinu voní popcorn. Já ho mám postavený v kuchyni a úplně jsem na něj zapomněl" vstal jsem ze židle. ,,Hej! Dej mi taky. Já chci taky" uslyšel jsem u dveří. ,,Smůla" vykročil jsem ze dveří a zamířil do kuchyně. ,,Když jsem se vrátil na TSku už byl i Marwex. ,,Ahoj hoší . Jsem zpět" posadil jsem se i s popcornem ke stolu. ,,Hej! Co to tam máš? Dej mi taky" začal Marwex. ,,Pane bože! Oba dva jsou stejní! Za co" zasmál jsem se. ,,Tak neměl začít natáčet na YouTube" namítal Marw. ,,Pravda" uznal jsem.
,,Jak jste se měli hoší? Já jsem se měl dobře" nadhodil jsem téma. ,,V pohodě" odpověděl Honza.
,,Já už asi půjdu spát. Zítra musím udělat projekt" zívl Marw. ,,Good night" řekl jsem a vložil jsem si do pusy hrst popcornu. ,,Čau" řekl Honza.
,,Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověl nezaujatě. ,,Nechtěl by jses někdy sejít" zeptal jsem se nejistě. ,,To je blbost. Promiň" namítl jsem a hned vypl TSko.
Honza
,,Nechtěl by jses někdy sejít" zeptal se a já zpozorněl. Než jsem se stačil zeptat jestli by mu to nevadilo řekl ,,To je blbost. Promiň" odpojil se. ,,Počkej GEJMRe! Já se chci sejít! To není blbost" křičel jsem do microfonu. Ale marně...
Bylo okolo půlnoci a já se rozhodl, že pojedu domů. Cestou mi jedna věc vratala hlavou. Proč se zeptal a sám to zase zavrhl?...
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...