Gejmr is devil

274 12 0
                                    

Díval jsem se do jeho sytě zelených očí, díval jsem se do jeho očí, které vypadaly jako louka v krásném letním dni.. Přejel jsem palcem po tváři a opřel jsem se čelem o to jeho.. Zavřel jsem oči a snažil jsem se vnímat jeho dech, který mi dopadal na krk.. Nechal jsem svoje ruce volně spadnout na jeho ramena a obtočil jsem je okolo jeho krku.. Přitáhl jsem si ho k sobě co nejblíž, nohy se mi zvedaly ze země a jeho ruce si přitiskly moje tělo k tomu jeho.. Obtočil jsem nohy okolo jeho těla a on si mě posadil na linku..

,,Nechce si mi odjíždět.. Nejradši bych tu s tebou zůstal" stál mezi míma roztaženýma nohama, objímal mě a šeptal mi do ucha.. ,,Buď v klidu, nikam tě nepustím.." pousmál jsem se mu do ramene, odmítal jsem otevřít oči.. Pocítil jsem jeho vůni, která mne za chvíli obklopila.. Ani jeden z nás nechtěl nic říct, tak jsme seděli v tichu a objetí několik minut, než se jeden z nás odvážil něco říct..

Kuba mi přejel rukou po boku a odtáhl se ode mne.. Opřel jsem se rukama o linku a pozoroval jsem jeho oči, které lítaly po místnosti.. Byl natočený ke mně, nepohnul se ani o milimetr.. Očima skenoval moji pozici a všechno, na co mohl dohlédnout.. ,,Víš, že ti to moc sluší?" pozvedl jeden koutek a rty zakroutil do lehkého úsměvu.. ,,Ne.. To jsem totiž ještě dneska neslyšel.." vrátil jsem mu úsměv a sklopil jsem hlavu.. Prsty se mi volně pohupovaly z okraje linky a nohama jsem jen tak pohupoval ve vzduchu.. ,,Tak ti to teď říkám.. Sluší ti to.." když jsem zvedl hlavu, Kuba se trochu červenal.. ,,Tobě taky.." odstrčil jsem se rukama od linky a jedním menším krokem jsem k němu přišel a dal jsem mu pusu na tvář.. Přejel jsem mu rukou po té jeho.. Moje ruka je narozdíl od té jeho mnohem tenší, bez jakéhokoliv svalové hmoty.. Obešel jsem ho a opřel jsem se bradou o jeho rameno, při čemž jsem si musel trochu plivnout pod nohy, a ruce jsem mu položil na to samé rameno.. Jen se na mě ohlédl, vypadal spokojeně.. Na jeho tváři se začal formovat malý, roztomilý úsměv.. Jen zakroutil koutky nahoru a donutil mě si sednout na stůl.. Přejel mi rukama po džínách, které pod sebou schovávaly holou kůži mých stehen.. Obmotal jsem mu ruce zezadu okolo krku a položil jsem si hlavu na jeho záda.. Nemohl jsem se nabažit jeho vůně, která pro mě byla závislostí.. Nemohl jsem ho nechat odjet.. Koho bych objímal, komu bych čuchal do vlasů, komu bych každý den řekl, že ho miluju, komu bych měl věřit, když jedinej človek, kterýmu věřim na sto procent, odjede na týden do Brazílie? Ráno se budu probouzet sám a sám i usínat.. Sám budu snídat, obědvat i večeřet..

Aniž bych to snad po těle chtěl, moje ruce putovaly samy na jeho hrudník a pas.. Přitáhl jsem si ho zlehka k sobě, hlavou jsem se neustále opíral o jeho záda.. Chtělo se mi trochu brečet, ale zároveň jsem se těšil, až příští týden přijede a já mu budu moct skočit do náruče..

,,Nikam.." už se chtěl někam hnout, odtahoval mé ruce z jeho těla.. ,,Nikam nejdeš.." zatřásl jsem hlavou na jasné ne.. Prostě nikam nejdeš a hotovo! ,,To se nemůžu vysprchovat?" v jeho hlase byl slyšet úsměv, jeho ruka mi opět přejela po stehně a druhá po jedné z mých ruk.. ,,Nepovoluje se" musel jsem se usmát, je úsměv je vysoce nakažlivý, nikdy bych mu neodolal.. ,,To se uvidí" trochu se skrčil, rukama podebral moje tělo a návahl se dopředu.. Přistál jsem měkce na jeho záda, kdybych neotevřel oči, ani bych nepoznal, že mě chce odnést nahoru.. ,,Kubo!" vykřikl jsem jak malá holka a moje ruce instinktivně vystřelily k jeho krku, kde jsem se pevně chytil.. Byl jsem metr nad zemí a neměl jsem o tom ani ponětí.. Jeho pohyby byly tak precizní, rychlé a něžné, že jsem nepoznal, jestli se jen otáčí, nebo jestli mě zvedá do vzduchu.. ,,Něco je špatně?" natočil hlavu ke mně, aby mohl vyslechnout stížnosti.. ,,Vůbec? Mám pocity že jsem právě nasedl do letadla, který má business class.. Takže se si užívám let" lehce jsem se zasmál, svoje opěrné body jsem přesunul spíš na ramena, než na krk, abych ho neuškrtil.. ,,Děkujeme vám, že jste se pro cestování vybrali právě naši společnost a užijte si let.. Cílová destinace, koupelna.." na konci se lehce zasmál, nadhodil si mě a vyšel směr koupelna, jak říkal..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 27, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I believe /w Ment, GEJMRKde žijí příběhy. Začni objevovat