Drunk but happy

280 21 0
                                    

,,Sluší ti" díval se na svoje zápěstí.. ,,Půjdeme" neustále se usmíval.. Jen jsem přikývl a vzal ho za ruku..

,,Kam vůbec půjdeme? Vždyť tu snad není ani jeden bar" povzdechl si.. ,,To by jses divil... Znám jich hned několik" mávl jsem nad tím rukou a táhl ho za sebou.. ,,Dobře.. Budu ti věřit" oba dva jsme si nazouvali boty..

Kuba

Honza na sobe měl jeho světle hnědou mikinu (viz. obrázek nahoře), ve které, teda aspoň podle mého ,vypadá strašně sexy.. K tomu černé, roztrhané kalhoty a černobílé Vansky.. Vypadal prostě nádherně..

,,Pojď" vlekl mě za sebou.. ,,Notaaak" nechtělo se mi jít tak rychle.. Honza zamkl.. Po chvíli scházení schodů jsme vyšli z domu..

,,Autem" zeptal jsem se, když jsem se rozhlédl okolo a byla tma.. ,,Ne.. Jeden je zarohem.. " vzal mě za ruku a rozešel se někam do ulic..

A opravdu.. Bylo to doslova za rohem.. ,,Musím na záchod.. Sejdeme se u baru hm" dal mi pusu na tvář a rychle otevřel dveře od baru a proběhl mezi těmi lidmi na záchod..

Když jsem vešel do dveří, přísahám, všechny holky, co seděly u baru, tancovaly, nebo se bavily s nějakou kamarádkou nebo přítelem, podívaly se na mě.. Rozhlédl jsem se okolo, prohrábl si vlasy a rozešel se k baru, abych si mohl objednat něco k pití..

,,Dvě dvojté wisky" opřel jsem se loktem o bar a opět jsem se rozhlédl okolo.. Neustále se na mě dívalo spoustu holek..

,,Ahoj zlato" přišel ke mně Honza a přitáhl si mě do polibku.. ,,Ahoj" usmál jsem se a oplatil mu jeho laškovný pohled..

,,Tady to máte pánové" postavil před nás barman dvě skleničky dvojté wisky.. ,,Pitíčka dorazila.. Díky" mrknul jsem na barmana..

,,Pitíčko" posunul jsem jednu skleničku k němu.. ,,Rád" vzal si ji a dal mi pusu na tvář.. ,,Na nás dva" zvedl jsem pití do vzduchu a cinknul si s ním.. ,,Na nás dva" políbili jsme se..

,,Ještě jednou" upozornil jsem na nás, když jsme to oba dva vypili.. ,,Miluju tě" přitáhl jsem si ho k sobě.. ,,Jsi to nejlepší, co mě mohlo v životě potkat" líbal jsem ho.. ,,Ty jsi ten jediný" odtáhl se ode mne..

,,Pojď na parket" chytl jsem ho za ruku a vlekl ho na parket... ,,Já neumím tančit" začal se tam tak nějak hýbat.. ,,Já taky ne.." zasmál jsem se a začal se tam potácet..

O čtyři wisky a hodinu čistého času později..

,,Je to mámení, nebo chodím s andělem" smál se na celé kolo... ,,My jsme oba dva anděl" smáli jsme se oba dva... ,,Chci svoje papuče" neustále jsme se smáli..

,,Potřebuju pro sebe kočár.. Chci jet na Severní pól" blížili jsme se k Honzovu domu.. ,,Ne! Poletíme na Hawai! Ale jen s Jarem! Bez Járy nejedu" opřeli jsme se oba dva o stěnu.. ,,Jo! A vezmeme s sebou ještě Ondru" smál se tak, že se o mě musel opřít.. ,,Jo! Přesně tak! Bude z nás gang" dodal se smíchem.. ,,A budeme se jmenovat.. Třeba Retardi na útěku" smáli jsme se oba dva.. Až jsem se divil, že na nás někdo nezakřičel, ať táhneme domů..

,,Až po Vás madam" otevřel jsem mu dveře trochu potácivě jsem se uklonil.. ,,Děkuji Vám pane" skoro stejným potácivým krokem se vydal dovnitř..

,,Jedeme! Já jsem Ironman! Do neznáma a ještě dál" oba dva jsme se padali, když jsme vycházeli schody.. Pak, už s nepřetržitým smíchem a několika poznámkami jsme konečně došli, před Honzův byt..

,,Jéje" řekl, když spadl po otevření dveří na zem.. ,,Dáme si ještě panáka! Ale malýho! Malilinkýho" zavřel jsem dveře stylem opřu se do nich a oni se snad zavřou.. ,,Jo! Ale jenom trochu" šel jsem za ním potácivým krokem.. Honza vytáhl dvě sklenky a flašku a do každé sklenky nalil tak moc, až celou zaplnil.. ,,Na tenhle večer" řekl jsem jenom a wisky, která mi proudila krvi už v baru, se mi tam dostala znova..

Druhého rána..
Honza

Ráno mě jako první na moji existenci upozornila neuvěřitelná bolest hlavy.. ,,Bože"posadil jsem se a držel se chvíli za hlavu.. Rozhlédl jsem se opatrně okolo a zjistil jsem, že ležim na zemi v obýváku.. Svlečený do půl těla a s tou ukrutnou bolestí hlavy..

,,Kubo" snažil jsem se vstát a dojít si do kuchyně pro prášek.. Kuba byl nevím kde, ale já jsem měl rozhodně namířeno k prášku a sklenici vody..

,,Dobré ráno" vyšel Kuba ze dveří od chodby.. ,,Převrátil se mi žaludek" přejel mi rukou po zádech.. ,,Prášek" natáhl jsem k němu plato.. ,,Díky" usmál se a jeden si vyloupl..

,,Bože.. To včera byla noc" otřel si rukou pusu, vložil si na jazyk prášek a zapil ho vodou.. ,,Já mám úplný okno.. Ale že úplný" zapil jsem si ho taky.. ,,Oba dva jsme museli být zlitý na s*ačky.." opřel jsem se o linku.. ,,Od toho okamžiku, když jsme si dali panáka tady si nepamatuju nic.. Vzbudil jsem se napůl na pohovce a napůl na zemi" trochu se mi začalo ulevovat.. Kuba si ještě vypláchl pusu zbytkem vody ze sklenice a vyplivl ji do dřezu..

Kuba též nahý do půl těla se opíral stejně jako já o linku a díval se do blba.. ,,Mám docela hlad" usmál se a podíval se na mě.. ,,Někam si dojedeme.. Někam na jídlo" oplatil jsem mu úsměv..

I believe /w Ment, GEJMRKde žijí příběhy. Začni objevovat