Kuba
Položil si hlavu na moje rameno a přitiskl se ke mě. Na ten okamžik nikdy nezapomenu.Vzal jsem si další toast a zakousl se do něj. ,,Trhej GEJMRe" zasmál se. ,,Nejsem pes" pronesl jsem a následně se i s toastem v puse zasmál tomu co jsem řekl. ,,Máš pravdu, pes nejsi. Tak co jsi" polemizoval. ,,Žít či nežít? Toť otázka" dodal. ,,Já bych radši žil" rozhodl jsem se. ,,S tebou" položil jsem si ruku na jeho bok a přitáhl si ho ještě těsněji k sobě.
Honza
,,Při maturitě se mě z prdele zeptali na definici slova štěstí. Tenkrát jsem řekl, že jsou to okamžiky, když člověk může někoho milovat. Teď jsem o několik let a možná i kil větší, ale jsem stejného názoru" řekl a po mém těle se rozlilo příjemné teplo. ,,Mě se u maturity ptali na to stejný. Kam jsi chodil do školy" podíval jsem se na něj ,,Do Pardubic. Do třídy s tebou. Musíš si mě pamatovat. Já jsem ten teplej buzík co chodil s Hradilem. Seděl jsem celý čtyři roky v poslední lavici s Šimonem. Pamatuješ" zeptal se a já si vzpomněl. ,,Máš pravdu. Všichni kluci ti tak říkali. Až na mě a Šimona samozřejmě. Vždycky jsem se přidával k té partě "velkých kluků". To jen proto,abych zapadal" povzdechl jsem si. V té chvíli mě začalo užírat svědomí. ,,Promiň. Jestli chceš odejdu" vstal jsem. ,,Co blázníš. Co se stalo, stalo se. Střední je jen ta část života, která se pro všechny strašně otravná. To tak máme všichni ne" taky vstal.
Můj pohled sklouzl na jeho vypracované tělo. ,,Já tě miluju nikdy se to nezmění. Ani na střední se to nezměnilo" přišel jsem k němu a políbil ho. Moje ruce měli a nasměrováno někam jinam. Po jeho zádech se moje ruce přesunuly k jeho zadku. ,,Ty úchyle" zasmál se. ,,Můj úchyle" dodal a políbil mě. ,,Co jsi potom ty zamyslel jsem se. ,,Já jsem tvůj přítel. To už si nevzpomínáš" podíval se mi do očí. Nikdy jsem netušil jak má krásné oči. Sytě zelené oči jako šelma. ,,Haló,Honzo" zamával mi rukou před obličejem. ,,Promiň. Zahleděl jsem se. To mužů ne" podivil jsem se. ,,To můžeš. Pokud to, ale není do někoho jiného, než jsem já" namítl. ,,Samozřejmě, že jsem se zakoukal do tebe. Do koho jinýho" dal jsem mu pusu.
,,Co budeme dělat" zeptal se.
,,Promiň. Někdo mi volá" odtáhl jsem se a zamířil vedle do kuchyně.
M - Marek J - Já
M - ,,Ahoj lásko. Proč jsi nepřijel" pronesl klidným a milým hlasem Marek. Můj...přítel...
J - ,,Ahoj zlato. Já teď nemám moc času. Musím teď něco urgentně vyřešit" zalhal jsem.
M - ,,Tak dobře. Já ti ještě zavolám" pokračoval stejným klidným hlasem.
J - ,,Dobře. Tak se měj lásko" odpověděl jsem s úsměvem na tváři.
M - ,,Papa" rozloučil se a zavěsil.Takže.. Abych vám to vysvětlil.. S Markem chodím asi dva nebo tři roky. No... A po jednom dlouhém rozhovoru na TSku jsme se oba svěřili s tím, že jsme gayové... Druhý den jsme se setkaly a probíhalo to podobně jako teď.
,,Děje se něco" obejmul mě ze zadu Kuba. ,,Všechno je v pohodě" usmál jsem se pro sebe. ,,Potřebuju teď jenom jedno" otočil jsem se v jeho objetí. ,,Myslím, že potřebujeme to stejné" přitiskl mě lehce ke zdi. ,,Ty mi čteš myšlenky" políbil jsem ho. ,,No neříkej" lehce se usmál a začal mě líbat.
,,Honzo?" objevil se ve dveřích Marek....
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...