Bohnice in coming

236 20 1
                                    

Jo.. Na konci je otázka, a byla bych ráda, jestli byste mohli všichni odpovědět.. Díky❤

Kuba.. (Pořád GEJMR)

,,Zlato.." sedl jsem si k němu a naznačil Tomášovi, aby se klidil.. ,,Lásko" pohladil jsem ho po stehně.. Zvedl ke mně hlavu a podíval se na mne svýma ubrečenýma očima.. Vypadal jako štěně, jako malé dítě, kterému jste vzali oblíbenou hračku.. ,,Pojď ke mně" přitáhl jsem si ho k sobě do objetí..
,,Promiň.." zašeptal mi do hrudi.. ,,Promiň Kubí" hladil jsem ho po zádech.. ,,Co ti mám prominout? Vždyť jsi nic neudělal" odtáhl jsem se od něj... ,,Vždyť ti kazím oslavu.." díval se na mne.. Otřel jsem mu palcem slzy, které mu tekly po tvářích.. ,,Nebreč.. Rozteče se ti řasenka" zasmál jsem se a přejel mi rukou po tváři.. Opřel se mi hlavou o rameno a zasmál se.. ,,Já tě nemít, tak se ani nezasměju.." usmál se na mě a políbil mne..

,,Tahle oslava je ta nejlepší, kterou jsem kdy zažil.. Nikdy se nikdo kvůli mně nenamáhal tolik jako ty.." položil mi ruce na ramena, aby se mohl vyhoupnout na moji výšku, tak aby mi viděl do očí.. Zajel mi prsty do vlasů prsty a přitáhl si mne k sobě do polibku.. ,,To jen z lásky k tobě.." usmál se a položil mi ruce okolo krku.. ,,Taky tě miluju" oplatil jsem mu polibek.. Jedna ruka na jeho boku a druhá trochu níž na zadku..

,,Nechte si to na doma" ozval se hlas Kuby, který se na nás celou dobu díval.. Nic jsem mu na to neřekl..

,,Asi by bylo ideální jít dovnitř.. Protože stát tu jen v ponožkách není moc ideální.." lehce se usmál.. ,,Kdo říká že stojíš na zemi" nadzvedl jsem ho a kousek ho poponesl do kostky..

,,Stejně bych si ty ponožky měl sundat" dodal a podíval se na mě.. Nedalo mi to a musel jsem se zasmát.. ,,No budou špinavý.." začal se smát taky..

,,Bože! Za co" podíval jsem se nahoru.. Položil si dlaně na kolena a trochu pokrčil nohy.. ,,To čo ste mali? Chcem to taky" promluvil na nás Dano, opřený o zeď.. ,,Budeš mít špinavý ponožky" rozesmál jsem se ještě víc a opřel jsem se o zeď..

,,Kubo.. Podle mě by bylo ideální zavolat do Bohnic.. " začalo mi připadat, že se na náš dívají snad všichni.. ,,Minutku.. " Honza i já jsme oddychovali opření o stěnu.. ,,Jen chvilinku a oba dva budeme v pohodě.. Chce to jen trochu času.." opíral se o mě Honza.. ,,Nádech, výdech" snažil jsem se sám sebe instruovat o tom, co mám dělat..

,,Dobře.. Přijdete potom dovnitř..." povzdechl si Pepa a zabouchl dveře..

Hello! Tak tady je po trochu delší době kratší kapitola..

Chci se zeptat.. Kouká tu někdo na Teen wolf? No.. Jestli jo, tak chci znát váš názor na to, kdybych začala psát Stereka.. Díky❤

Vaše Viky❤

I believe /w Ment, GEJMRKde žijí příběhy. Začni objevovat