Někde v Tomášově domě..
TomášUž jsem se vzdal veškerých nadějí na normální vztah.. Vůbec na nějaký vztah..
Co je to vůbec za logiku? Nejdřív napůl homofob a potom zjistím, že jsem vlastně celou tu dobu zavrhoval sám sebe? Že jsem na půl normální a polovinou gay? ,,Jsem vůbec normální" vjel jsem si rukama do vlasů.. ,,Ne! Jsem ten nejdivnější člověk na planetě" povzdechl jsem si a posadil jsem se..
Postel, na které ještě včera ležel Marek, je mimo mě prázdná.. Chci mu vjet prsty do vlasů a přitáhnout si ho k sobě, abych opět mohl ochutnat jeho rty.. Jeho rty, které mi chybí.. Jeho jemné ruce, které mě těšily svými něžnými doteky po celém těle.. Když jsem s ním byl, zapomněl jsem na Kubu.. Zapomněl jsem na život a vůbec existenci někoho jiného.. ,,Máro" opět jsem si povzdechl, když se rozhlížel po pokoji, který osvětlovalo letní sluncem...
Chci ho u sebe.. Chci cítít jeho přítomnost hned vedle té mojí... Chci se zase cítit tak neuvěřitelně dobře a bezstrarostně, bez myšlenek na okolní svět... Chci být s ním s pocitem spokojenosti a vědomím, že je a bude všechno v pořádku..
Nějak, ani nevím jak, jsem se dostal ven z postele a skoro jako tělo bez duše jsem se ploužil dolů ze schodů.. Docela se dívím, že jsem nespadl.. ,,Archie" řekl jsem jen tak do prázdna.. A můj pejsek, ke mně docupital, po svých malých roztomilých nožičkách.. Moje momentální jediná radost..
Je to malý, moc roztomilý mops.. Pořídil jsem si ho zhruba před měsícem, abych tady nebyl tak sám.. Už mě ta samota užírala.. ,,Ahoj zlato" sedl jsem si na poslední schod a začal jsem ho drbat.. ,,Pojď.. Dám ti granulky" vstal jsem a zamířil jsem ke skřínce vedle ledničky.. Archie za mnou cupital.. Opláchl jsem mu maso po včerejším mase a nasypal jsem mu od oka čtvrt misky..
Do druhé jsem mu nalil vodu, aby měl co pít.. ,,Papej zlato" podrbal jsem ho na zádech a sám jsem si šel sednout na pohovku, před kterou jsem měl, v dálce několika metrů, postavenou televizy.. Jednu nohu jsem si přitáhl nahoru k sobě a druhou jsem nechal volně se povalovat..
S ovladečem v ruce jsem se přikryl slabou dekou a zapl si televizy.. Projížděl jsem chvíli kanály až jsem narazil na How I met your mother..
Poslední dobou skoro nesnídám.. Buďto nemám hlad nebo někam pospíchám.. Je jedno kam.. Ať mám schůzku za dvě hodiny nebo za půl hodiny..
Ale jelikož je dneska víkend, nic nedělám.. Dojdu si třeba do města na oběd a pak zase usednu, buďto za počítač nebo na pohovku a ovladačem v ruce..
Jen jsem slyšel, jak Archie cupitá ke mně a otočil jsem se na něj.. Poklepal jsem na místo sebe.. Archie ke mně vyskočil.. S hlavou na mém stehně a relativně spokojeným výrazem jsme tam oba dva seděli a dívali se na televizy..
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...