Honza
V šatnách..,,Taky jsis to užil" pustil moji ruku a vydal se ke svojí skřínce.. ,,Moc.. Moc tě miluju" sedl jsem si před něj a políbil ho... ,,Já tebe taky" oplatil mi polibek..
Vstal jsem a poodešel ke svojí skříňce..
,,Kam teď" zeptal se.. ,,Nevím.. Co takhle ke mě domů a pak někam ven" navrhl jsem.. ,,Jak si pán přeje" pokrčil rameny.. ,,Jestli nechceš, tak můžeme dělat něco jinýho.." rychle jsem dodal..
Cítil jsem něčí pohled na mých zádech.. Jako by na mě někdo čuměl.. Snažil jsem se to ignorovat a věnovat se jen Kubovi..
,,Nene.. Náhodou je to celkem dobrý nápad.. Mohli bysme jít třeba někam do baru" doplnil moji zcela nedokončenou myšlenku.. ,,Tak jo.. Velice dobrý nápad" souhlasil jsem, při oblékání trička..
Kuba
Jelikož jsem byl oblečený, zavřel jsem skřínku, posadil se před ní a díval se na Honzu..
Když jsem se porozhlédl, všiml jsem si týpka co pozoruje Honzu.. Jako.. Jako by se mu líbil.. Jen jsem si odklašlal, aby si mě všiml.. Týpek se na mě udiveně podíval.. Stylem ,,Co si myslím, že děláš?!" a otočil se ke mě zády..
,,Co se děje" podíval se na mě Honza, který si zrovna dával věci do tašky.. ,,Nic.. V pohodě" pohladil jsem ho po ruce a usmál se na něj.. ,,Vážně" nadzvedl kantorsky obočí.. ,,Ano.. Všechno je v pořádku.. Neboj.." lehce jsem se zasmál.. ,,Dobře" oplatil mi pohlazení..
Znova jsem se podíval na toho týpka.. Zase se díval na Honzu.. Tentokrát se mu díval na zadek.. ,,Tak už dost.. Můžete toho nechat.. Jestli jste to nezaregistroval, tohle je můj přítel.. A nebudu akceptovat, že nějakej chlap se dívá mému příteli na zadek" rychle jsem vstal a vystartoval na něj.. ,,Mám na to právo... Vzal jsi mi ho.." zakřičel na mě.. Byl to Marek..
Honza mě vzal za ruku a stejně se jako já, se na něj díval..
Honza
Nechápal jsem, co tu dělá.. Jestli nás sledoval.. Nemám ponětí..
Nebo se sem taky jen šel vykoupat..
Každopádně si mě našel..
,,Marku.. Je konec.. Chápeš... Nemám tě rád.. Všechna láska patří a bude na vždycky patřit jen Kubímu chápeš?! Je konec a tak to bude navždy" přitiskl jsem se k němu.. ,,A už mě nech.. Nechci tě už nikdy vidět" odtáhl jsem se od Kubího, vzal jsem tašku s věcmi a podíval se na těžce zhrzeného a sklamaného Marka..
Kuba mě lehce skoro nenápadně zatahal za ruku. Pochopil jsem co mi tím chtěl naznačit a rozešel jsem se společně s ním, ruku v ruce ven z šatny..
,,Ale já tě pořád miluju" slyšel jsem za sebou bezmocný křik Marka..
,,Promiň, že jsi tohle musel zažít.. Je to jedna věc z mého života, ke které bych raději nikdy nevracel, ale nejspíš mě bude vždycky dobíhat" omluvil jsem se mu.. ,,Neomlouvej se.. Já to chápu.." usmál se a dal mi pusu na tvář.. ,,To jsi asi jediný" povzdechl jsem si.. ,,Ale notak.. Pamatuješ, co říkala ta holka? ,,M-Team je vždycky při tobě" " zopakoval mi tu větu.. ,,Máš pravdu.. Mám v první řadě tebe.. Ale pak za mnou stojí i opravdový fanoušci.. Děkuju" políbil jsem ho.. ,,Vždycky se mnou počítej.. V čemkoliv" přitáhl si mě k sobě a vrátil mi polibek..
Kuba
Podíval jsem se do jeho modrých očí, které vypadaly jako rozbouřený oceán.. Mohl bych se v nich klidně utopit, ale já chci ještě žít.. Kvůli němu.. Pro něj bych skočil do ohně.. Kdyby to bylo třeba, klidně zemřu.. Chtěl bych být něco jako jeho bodyguard, aby mu nikdo neskřivyl ani vlas.. Jenže nemůžu být všude..
Chtěl bych mu snést modré z nebe, ale nemůžu... Chtěl bych, aby byl šťastný a tyhle nepříjemné situace mu nikdy víckrát nezatěžovali život... Chtěl bych toho mnoho.. Bohužel to nemůžu vše splnit..
Díval jsem se mu do očí a všichni lidi okolo na nás taky.. To mě v tu chvíli absolutně nezajímalo..
Dlaň jsem měl položenou zezadu na jeho krku.. Jemně jsem si ho přitáhl k sobě.. Díval se na mě oddaně a šťastně svýma oceánově modrýma modrýma očima a uváděl mě trochu do rozpaků..
Cítil jsem něčí pohled na mých zádech a zároveň všude okolo nás..
To nevidíte totiž všude.. Dva týpci, co stojí uprostřed místnosti a dívají se na sebe jako v romantickým filmu..
Pomalu a lehkým pohybem ruky, jsem nadzvedl jeho hlavu, aby se na mě díval.. Trochu jsem se sklonil položil si ruce na jeho záda... Zvedl jsem ho tak nějak ho donutil, obtočit jeho nohy okolo mého pasu.. Tašku jsem si vzal do ruky..
Honza
Zvedl mě, aby jsme byli na stejné výškové úrovní.. Jeho objetí, bylo tak silné, že se z něho nedalo vykroutit, ani kdybych chtěl.. Jenže já nechci.. Chci se nechat zahřívat v jeho náručí..
Obmotal jsem si nohy okolo jeho pasu a ruce mu položil okolo krku.. Díval jsem se mu do jeho sitě zelených očí, plných štěstí a lásky, která měla patřit jen a jen mě.. Zahlédl jsem za jeho zády na okamžik Marka, který odcházel se sklopenou hlavou a ručníkem přes rameno..
Přitulil jsem se ke Kubovi a dal mu jemnou pusu na krk..
,,Miluju tě" zašeptal jsem mu do ucha a položil hlavu na jeho rameno..
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...