GEJMR
Jako každý den jsem se probudil s rozcuchanými vlasy a půl dnem za sebou. ,,Ach jo. Zase" podíval jsem se na budík.
Vstal jsem a došel si na záchod. Potom jsem se začal přehrabovat ve skříni. ,,Může být" vzal jsem si šedé tričko. ,,A teď jídlo" vydal jsem se do kuchyně. V kapse u tepláků mi zazvonil telefon.
H- Honza J- Já
J- ,,Ahoj Honzo. Co potřebuješ" zeptal jsem se a vzal si z poličky cereálie.
H- ,,GEJMRe? Nechtěl by jses sejít" řekl, já se zarazil a rozlil mléko. V tu chvíli mi to bylo jedno.
J- ,,Ty by jses chtěl sejít? Já myslel, že nebudeš chtít" posadil jsem se na židli.
H- ,,Můžeš dneska? Já jsem totiž u auta" řekl a já neváhal.
J- ,,Jasně, že mužů. Kdy a kde" zeptal jsem se pořád ohromen.
H- ,,Tak hodinu a půl u koně" navrhl.
J- ,,Dobře. Tak se vidíme" chtěl jsem se už jít najíst.
H- ,,Mám ještě jednu otázku" zarazil se. ,,Nebude ti to vadit? Myslím, že tě uvidím" zeptal se nejistě a ja, i když to nevkdrl, jsem se usmál.
J- ,,Už nejsme ve školce. Nejsme malé děti, aby jsme na sebe žalovali a říkali tajnosti ,nemyslíš? Prostě ti věřím" shrnul jsem to.
H- ,,Máš pravdu. Tak se vidíme. Čau" rozloučil se a ukončil hovor.,,Teď to jídlo. Času spoustu" mávl jsem nad tím rukou a vzal jsem si misku s cereáliemi na gauč. Zapl jsem si televizi a zabalil se do deky. ,,Zase teleshoping?! To tu není nic lepšího" zanadával jsem a zvedl se z pohovky. Zamířil jsem s miskou k počítači a posadil se na židli. ,,Někdy to udělat musím" povzdechl jsem si a začal jsem stříhat včerejší video.
***
Cereálie se potopili na dno misky jak tady sedím dlouho. ,,Cože?! Zase nestíhám" podíval jsem na hodinky a zjistol, že mám být za deset minut u koně. Rychle jsem doběhl do svého pokoje a oblékl si mikinu s Batmanem. Místo tepláků jsem si vzal džíny a do kapsy jsem si hodil mobil. Doběhl jsem ke dveřím a otevřel je a následně je za sebou zase zavřel(nečekaně😂) a zamkl je. Rozběhl jsem se ze schodů k hlavním dveřím.Honza
Jsem u koně už patnáct minut a stále nic. Asi na to zapomněl, nebo má něco lepsiho a nebo se jen bojí. Najednou ke koni přibíhá týpek v Batman mikině a rozhlíží se. Rozejdu se k němu...
,,Ahoj. Promiň, že jsem přišel pozdě. Stříhání videí je totiž taková zábava" zasmál se a mně hned bylo jasné, že je to on. ,,V pohodě. Plně tě chápu. Nepůjdeme někam na jídlo? Mám docela hlad" usmál jsem se. ,,Ok. Sice jsem před dvěma hodinama jedl, ale ok" zasmál se.
,,Kam půjdeme" zeptal jsem se a rozhlédl jsem se po náměstí. ,,Nejdeme do KFcéčka" navrhl nakonec. ,,Ok" souhlasil jsem a rozešel jsem se k KFcéčku. Objednali jsme si jídlo a čekali, až nám ho udělají. Samozřejmě se to neobešlo bez pár selfies a podpisů. Jako vždycky...
,,Já sem asi přestanu chodit! Tolik fans jsem neviděl ani na Útuberingu. Pane bože" oba dva jsme vycházeli v jídlem. ,,Já to mám lepší" zasmál se GEJMR. ,,No jo no... Asi to tak bude" musel jsem uznat.
,,Jo a jen tak pro info, já jsem Kuba" představil se. ,,Já jsem Honza" zasmál jsem se. ,,Rád tě poznávám" podal mi ruku. ,,Já tebe taky" zasmál jsem se.
,,Nepůjdeme ke mě? Bydlím kousek od tud" navrhl. ,,Klidně" souhlasil jsem a rozešel jsem se za ním.
Kuba
,,Tys nenašel vážně ani jeden diamant? Pořád tomu nemůžu uvěřit" vzpomněl jsem si. ,,Musíš to pořád řešit. Tak jsem ani jeden nenašel no" mával okolo sebe rukama. ,,No jo. Uklidni se kámo. Nic se neděje" začal jsem ho uklidňovat.
,,Dáma první" otevřel jsem mu dveře. ,,Tak díky no" prošel dveřmi a zkusil je zabouchnout. ,,Ne ne ne. Tak takhle by to nešlo" zasmál jsem se a prošel jsem dveřmi. ,,Vstupte do výtahu" ukázal jsem na výtah. ,,Děkuju" vystoupil a já za ním. Výtah jsem nastavil na páté patro o on se rozjel.
,,A co jinak? Máš holku" zeptal se a já se zarazil. ,,No... Víš... Já jsem ještě žádnou neměl. Víš... Já jsem..." odmčel jsem se. ,,Nemusíš to říkat. Došlo mi to" poplácal mě po rameni.
Když jsme dorazili nahoru vyšel jsem z výtahu a odemkl. ,,Tak prosím" otevřel jsem mu dveře. ,,Díky" vešel a zul se. Já se taky zul a položil jídlo na stůl v kuchyni. ,,Dáš si něco k pití" zakřičel jsem z kuchyně. ,,Jenom vodu" ozvalo se za mnou. Taky si položil jídlo na stůl. ,,Tady" podal jsem mu sklenici vody. ,,Díky" poděkoval a napil se. Sedl jsem si naproti němu a začal jíst. ,,Dobrou chuť" popřál jsem. ,,Děkuju" řekl a tady se pustil do jídla.
Po jídle...
,,Co budeme dělat" zeptal jsem se a sedl si na pohovku. ,,Apsolutně nemám ponětí" sedl si vedle mě. ,,Asi se půjdu prevléct. Klidně se tu zatím porozhlédni" zase jsem vstal a zamířil do ložnice...Honza
Ok. Vstal jsem a rozhlédl se. Jako první jsem zamířil k fotkám. Na první byl on v saku. Asi na maturitním plese. Na druhé byl on a jeho kluk. A já si... Já si skousl ret?! Cože?! To jsem udělal?!
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...