,,Čas ukáže"..

415 34 1
                                    

Honza

Hned co jsem odešel se ke mě nahrnuly davy fanoušků. Nedokázal jsem nic říct.. Místo toho jsem se rozbrečel. ,,Jdete pryč" uslyšel jsme za sebou Kubův hlas.

Kuba

,,Ty jsi jako kdo?! Jeho bodyguard nebo co" zakřičel na mě jeden fanoušek. ,,Ne.. Jsem jeho kamarád" zalhal jsem, jelikož to nechci ani v mém a jeho zájmu říkat.

,,Honzí.. Nebreč" objal jsem ho. ,,Můj vlastní bratr mě nechápe.. Nechápe to, že tě miluju" brečel mi do hrudi. ,,Můj brácha.." opakoval potichu.

,,MenT je buzna" začali vykřikovat kluci opodál. ,,Nechte ho bejt! Je to jenom člověk dop*dele" začala na ně řvát holka opodál. Kluci se jí asi lekli a odešli.

,,Jste v pořádku" přisla k nám. Podívala se na mě a pak na Honzu. ,,Honzo... Jsi v pohodě" usmála. ,,Jo.. Díky moc.. Jsi tady asi jediná, která mě, mimo mého přítele, nebere jako buznu" podíval se na ni.

Honza

,,Za nic. A nemyslím si, že bych byla jediná, která tě nebere jako.. Však ty víš" usmála se. ,,Díky.." zopakoval jsem. ,,Honzo.. Pamatuj... M-Team je vždycky při tobě" usmála se a odešla.

,,Brácho. Honzo" přišel ke mě Tomáš. ,,Co je" odpověděl jsem tím nejhorším tónem, jakým jsem měl na jazyku. ,,Víš.. Mrzí mě, co se stalo. Neměl bych tebou opovrhovat. Jsi můj brácha.. A bráchové si přece pomáhají ne" lehce se pousmál. Otřel jsme si slzy, ale nic jsme mu neřekl. ,,Omlouvám se ti. Je mi jedno jestli se za rohem budeš líbat a klukem, nebo s holkou.. Jsi můj brácha.. A na to se přeci nehledí ne" podíval se na mě prosebným pohledem. ,,Ublížil jsi mi a ještě jsi se navážel do někoho koho miluju... Zatím ti nedokážu odpustit.. Čas ukáže, jestli jsem toho vůbec schopen" pustil jsem se Kuby, sklonil hlavu a rozešel se k autu...

I believe /w Ment, GEJMRKde žijí příběhy. Začni objevovat