Honza
Je mi úplně jedno, že se na nás nejspíš dívá celé parkoviště.. Dva gayové co se líbají.. To jen tak někdy nevidí..
,,Kubí.." odtáhl jsem se, prohrábl jsem mu vlasy a vzal jsem ho za ruku.. ,,Ano.." usmál s na mě... ,,Pojedeme" zeptal jsem se se šťastným výrazem na tváři.. ,,Jestli chceš" pokrčil rameny.. ,,Tak pojď" vydal jsem se pomalu k jeho autu..
,,Abych nezapomněl.. Něco jsem ti koupil" vzpoměl jsem si a vzal jsem si od něj tašku.. ,,Jen to teď nemůžu najít" hodil jsem si ji přes rameno a hrabal jsem se v ní..
,,No do prkený ohrady" začal jsem nadávat a při tom jsem se přehraboval v tašce.. ,,Tak to nech na doma.. Dojedeme k tobě domů a tam se na to podíváš" pohladil mě jeho silnou rukou po rameni..
,,Tak dobře" zavřel jsem tašku a oplatil jsem mu jeho nádherný úsměv.. Vzal jsem ho opět za ruku a propletl naše prsty..
Když jsme došli k autu, nastoupili jsme a rozjeli se směrem můj byt..
O několik minut později..
,,Prosím pane.. Jsme na konečné" pohladil jsem ho po stehně a vytáhl jsem klíčky ze zapalování.. ,,Dobře" usmál se na mě a vystoupil z auta..
Za chvíli jsme vyšli patra a mohli vejít do mého bytu..
,,Prosím pane.. Vstupte dál" ustoupil jsem mu z cesty, aby mohl vejít.. ,,Děkuji" pousmál se a vešel do chodby..
,,Klidně jdi dál.. Jen se tu zuj prosím.." pohladil jsem ho po ruce a políbil ho.. ,,Dobře" usmál se a otočil se, aby se mohl zout..
Díval jsem se ode dveří na jeho svalnatá záda.. Viděl jsem na nich každý sval.. Jen pohledem jsem jich dokonce objevil pár svalů, o kterých jsem neveděl, že je člověk může na těle mít..
Potichu a obezřetně jsem k němu přišel ze zadu a obemul do ze zadu.. Moje ruce objímaly jeho břicho, které bylo poseto dalšími svaly.. ,,Copak" otočil se na mě a na tváři měl úsměv.. Až teď jsem si všiml, jak mu září oči..
Kuba
Když jsem se na něj podíval zářili mu oči štěstím.. Viděl jsem na něm jak je šťastný.. Jak je moc rád, že jsem s ním..
Pohladil jsem ho pomalu po tváři a zastavil se až na bradě, kterou jsem pevně sevřel do prstů.. Tak, aby ho to nebolelo, ale nemohl ze mě spustit zrak.. Abych se mu dále dívat do jeho jantarově modrých očích, ve kterých jsem viděl lesk slz, které mě překvapily..
Uvolnil jsem stisk jeho brady.. Neustále se mi díval do očí poznal jsem na něm, že nechce nic říkat.. Čas se zpomalil.. Každé moje i jeho mrknutí trvalo několik sekund.. Můj tep jako by se sklidnil a zpomalil.. Srdce mi naráželo tak silně do hrudníku jako vždycky, když jsem s ním.. Když se mu dívám do očí a uvědomuji si, jak šťastný a spokojený s ním můžu být..
Položil mi ruku za krk a druhou rukou mi zajel do vlasů.. Vyhoupl se na špičky a spojil naše rty v jedno..
ČTEŠ
I believe /w Ment, GEJMR
Fanfiction,, Honzo" zeptal jsem se. ,,Hm" odpověděl nezaujatě.,, Nechceš někdy se sejít" nadhodil jsem. ,, To je blbost. Promiň " řekl jsem a vypl TSko...