P R O L Ó G U S
_________________________
A mai világban már teljesen normális dolognak számít, hogy az fiatal generáció az internet világával összekapcsolva nő fel. 5 évesen többet konyít egy kisgyerek az internetes rendelésről, mint Édesanyád aki több ideje használja a mai világ pestisét, ami mindenkit elért. Mind a 7 milliárd embert, az internetet.
Én is ebben nőttem fel, csak nálam nyomós indoka is volt ennek. Magamba zárkózva kerestem, egy olyan dolgot amiben jó is lehet, ha már a családom számára nem voltam megfelelő. És így leltem rá a League of Legends, röviden a LoL-ra ami az egész életemet fenekestül felforgatta.
Budapesten élek, jelen pillanatban egyedül mert sajnos (vagy nem sajnos) nem éppen társas lény vagyok. 19 évesen az emberről azt gondolják, hogy egyetemen tanulok, vagy dolgozok. Az őszintét megvallva, az egyiket sem csinálom, de ha hasonlítanom kell valamihez akkor nevezzünk munkának. Hivatásos streamer vagyok. Tudom sokak számára ez a fogalom nincs meg, és már rohanna is a szótárért, de sajnálatosan ez a fogalom is a 21. Században alakult ki.
16 évesen találtam meg, unalmas tanulással töltött perceim közben a fentebb már említett játékot. Végre, volt valami, ami lekötötte a figyelmem, és ami a legfontosabb volt sikerélményem is. Konkrétan ráfüggtem a játékra, mert jó voltam benne. De szerencsére, az a magabiztosság amit a játék adott nekem, át tudtam vinni a tanulásba és sikeresen leérettségiztem viszont annyira nem lelkesedtem hogy, még további 4 évet koptassam az iskola padot. Így kötöttem ki ott ahol most is vagyok, a Twitchen.
Tudni kell a női stremerekről, hogy a nagyrészük nem éppen a játékra fektetik a nagyobb hangsúlyt, hanem inkább a kinézetükre. Minden olyan dolog is látszik rajtuk, amik nem éppen több ezer ember valók. Ezért a nagyvilág a női streamereket lenézi és elítéli, de csak hogy megnyugtassalak, én nem olyan vagyok mint ők. A "karierem" kezdetén még a hangomat sem mertem felvállalni annyire szégyenlős voltam. Aztán az idő múlásával a nézőim számának növekedésének hatására nem csak a hangom, de az arcom is nap világot látott. Természetesen mindenkit meglepett az, hogy nem az "erősebbik" nembe tartozom, nem tagadom azóta a követőim megduplázódtak és lettek köztük olyan emberek is akikre sosem gondoltam volna..
Mivel időm nagyrészét otthon töltöm ezért barátaim alig vannak, legalább is a közelembe akikkel rendszeresen tudnék találkozni. Rengeteg játékon keresztül megismert játékossal/streamerrel tartom a kapcsolatot. Egyik nagyon jó barátom Poki, akit nevezhetünk talán legjobb barátnőmnek is. Amikor lehetőségem van kimenni Amerikába mindig beugrom hozzá, de ha erre nincs is időm akkor is hetente 4x felhívjuk egymást és vagy közösen játszunk vagy hallgatom a szokásos fiús gondjait-bajait. Ezzel persze semmi gond nincsen, csak nem tudok hozzá szólni mert a Földön töltött csekély 19 évem alatt egyetlen egy fiúm sem volt. Semmilyen tapasztalatom nincsen ilyen téren. A középiskolás évimben a gondolataimat a játék kötötte le, és mivel senki sem talált elég érdekesnek valamint szépnek így teljesen pasi mentesen éltem az életem. De ezzel semmi problémám nincsen, hiszen ami engem boldoggá tesz az a 20 ezer ember aki folyamatosan engem figyel miközben játszom, Ők tesznek engem boldoggá, nem egy fiú aki csak játszadozna velem és ketté törné a szívem.
_________________________
Nahát sziasztok!
Itt lennék, egy újabb könyv kezdeményezéssel. Igen a másik már egy hónapja nem volt frissítve,de az a helyzet hogy az ihlet elszállt és jelenleg semmi nem jut eszembe hogy hogyan tudnám folytatni a történet szálat. Szóval, majd ha ihlet bácsi visszatér érkezik a 4. rész, de addig is itt az új mű!
Teljesen más téma, nem éppen hétköznapi de közel áll a szívemhez. Próbálom majd úgy megfogalmazni, részletesebb leírást adni a dolgokról, hogy olyan számára is olvasható legyen aki nem is hallott még a játékról. Raktam nektek hozzá egy kis videót felülre, a játékkal kapcsolatban, de ha nagyon érdekel titeket a téma akkor nyugodtan utána olvashattok.
Jó szórakozást!
2018.02.13
Javítva: 2018.03.29.
YOU ARE READING
Queen of the Rift |E-Sporters sorozat első kötet | SZÜNETELTETVE
FanfictionHa az antiszociális szót keresed a szótárban, biztos hogy megtalálod mellette Tóth Mira 16 éves énjének fényképét, mert korántsem arról volt híres hogy sok barátja volt. Sőt Ő semmiről se volt híres, magának való volt mindig is, nem találta a helyét...