Megvan az az érzés amikor anyukád be jön a szobába és puszikkal kelt fel?
Igaz..
Nekem sincs. Anyám elhagyta apát. Bár meg is bánta. Igen apám maffiózó. Nem főnök és nem is helyettes csak egy egyszerű emberke egy bűnszervezetben, én meg lánya aki lassan belépni készül.
Jó jó mesélek magamról, Niika St. Williams,18 éves "érett" nő 179cm magassággal buszkélkedve. Mogyoró barna hajam fenekemig ér, hosszúságát annak köszönhetem, hogy évek óta nem hagyom hogy hozzá érjenek ollóval. Szemem jégkék mint annak az átkozott köcsögnek. Óh, hogy ő ki?
Howard Carter egy igazi bunkó fasz. Megérthető. A maffia fia, tipikus pasi. El van szállva magától minden héten más csajjal van. Szentül büszke magára és szőke haját tudom sajnálni amit állandóan zselével lő be. 20 éves 195 cm magas állat.
Sosem jöttünk ki jól, ő magának akart én meg már ha lehet rendes kapcsolatot akarok. Mint tudjátok ő nem ennek a híve. Néha néha csapja a szelet reménykedve, hogy a bugyin alulra kerül de csak álmodik a nyomor. Vagyis az ő nyomora.Lő a jelenbe.
Az órámat lecsapva morogva fordulok meg az ágyban és próbálnám tovább húzni a lóbőrt de ez is csak álom marad mivelhogy apa baszot kutyája rám ugrik. Nem azért baszot mert nem szeretem, igen is imádom de reggel 9 órakor nem a legjobb érzés ha egy Leonbergi rád ugrik.
Nyögve le lököm az ágyról de ő makacsul vissza ugrik lerántja a pokrócot rólam és el kezdi a lábamat nyalogatni ami hatalmas sikolyt és nevetést vált ki belőlem mivel rettent csikis vagyok.
Nyár révén Calvin Klein "Sport melltartó" és egy fekete rövid nadrágban alszok. Így simán hozzá fér a lábamhoz.
Nevetve fel ülök az ágyon és megsimogatom majd megdögönyözöm a kutyát
- Na Leon Mars ki mindent össze szőrözöl. - szólok rá és miközben a kutya fut ki apa jön be rajta így a kutya majdnem felborítja.
- Jó reggelt Nik.- jön oda és puszit ad. Igen nekem ő az aki a reggeli puszit adja.
- Csá Fater.- nevetek és meg ölellem.
- Rossz hírem van számodra.
- Na mond mi rontsa el a napom.- nevettem.
- Carter és a fia nálunk vacsorázik.
- Na szuper baszkiiii.- nyögve feküdtem vissza az ágyba , de mintha valami óriási zajt keltettem volna ezzel Leon mint a rakéta úgy szaladt és ugrott újból rám.
- Menjetek el futni talán lehigad Leon.- nevetet apa.
- Oké, Leon a pórázt hozd. - ahogy jött úgy ment el , segítsenek megérteni egy ilyen viselkedést.
Át öltöztem futós cuccomba ami egy cica nadrágból állt és egy ujatlan pólóból meg egy Nike sport cipőől,ami tiszta fekete.
Látszatra egy normális család vagyunk ,egy apa aki szereti egyszem lányát egy nagy kutyával éldegélnek egy két emeletes házban. De senki sem tudja , hogy azon a házon belül mi történik.
Mondjuk úgy, hogy két motor meg egy matt fekete Subaru Brz és egy Golden Maserati.
Gondolom már hallásból tudjátok melyik az enyém. Igen igen . A Golden Maserati.
Imádom.
Futva indultam mellettem pórázon Leon. A parkban szokásosan le ültem a fűbe míg Leon rohangált és ugrándozot, ahogy el néztem olyan mind én. Egy gyerek felnőtt testben.
Sóhajtva fel álltam és nyújtózkodtam egyet majd kutyám után futva"Játszottunk".
Olyan délután 4 körül értunk haza útközben egy gyors bevásárlást is ejtettünk, de amint be léptem a lakásba több nagyobb szatyor volt az első szobába és mellé letettem az enyéimet. Apa édes mély nevetését meghallva néztem fel és ő meg a konyha ajtóban állt.
- Hogy kerülhetük el egymást?- kérdezte.
- Ne idegesíts , hogy te is ugyan azokat vetted amit én?- nevetem fel.
- Úgy látszik,legalább előre be vásároltunk.
- Hát igen.
- Bár egy valami különbözik a cuccok között, én egy dologgal többet vettem mind te.
- És mivel?
- Menj fel a szobádba.- kuncogta.
Bólintva fel szaladtam és egy hatalmas vörös doboz volt az ágyon.
Lassan oda mentem és nyitottam ki, hófehér ruha volt ami baszot jól nézett ki , mellé egy Fekete magassarkú meg egy fehér köves karkötő.Hmm túl jól ismer apám.
Mindenkiben felmerülhet a kérdés, hogy ha apa ilyen kedves akkor,hogy lehet maffiózó. Nem tudom. Tud különbséget tenni a család és a munka között.
Amióta anya elhagyott minket megnagyobb odaadással véd és szeret engem. A "kicsi lányát" aki követi példáját. Miután fel próbáltam a ruhát jobban szemügyre vettem. Egy felül szív alakú csipkés ruha volt térd fölé ért és a derék részéig tapadós utána a szoknya része laza. Olyannyira, hogy aprócska szél és kukucs bugyi. Nem szeretem az ilyent de apa kedvéért fel veszem és használni fogom. Éreztem ezt az apró utalást, hogy ebben kell megjelennem a vacsora alatt.
Hát szuper lesz már előre látom. Sóhajtva le vettem a ruhát majd a szekrényre fel akasztottam a cipőt alá tettem a karkötőt szokásosan a többi ékszerem közé. Le mentem a konyhába és el kezdtem a vacsora készítését. Drága Leon lazán befekudt a konyha közepére és szeretrűlt. Egy istenért nem mozdult arrébb így az el következő két órában a kutyát át ugrálva sütöttem és főztem. Na emberek jó test mozgás. Legyen egy nagy lusta kutyátok és minden megvan oldva.
Mire mindenel végeztem rá kellett jönnöm, hogy van fél órám készülődni ami általában két órát vesz igénybe nálam szóval F*ck yeah. Felszaladtan gyorsan le tusoltam és fogat mostam. Eltelt 10 perc ez idő alatt, okés. Gyors alapozó vörös rúzs kontur és szempilla spirál , szemöldök festésel együtt ,15 perc. Majd szaladtam a szobámba a ruháért mikor fel ordított apa hogy késnek 30 percet Carterék. Basszák meg magukat ezért siettem!?
Utána lassabban csináltam már az öltözést és minimálisan begöndöritettem a hajam. Épp ahogy mentem le a lépcsőn beszélgetés ütötte meg a fülem.
Mikor le értem a nappaliban Mr.Carter ült és Howard. Szememet megforgatva elő véve a legbájosabb mosolyom mentem be és ültem le.
- Szép napot.- köszöntem mire ők bólintotak. Udvariasság egyes.
Apám tovább magyarázott Mr.Carternek jelenlegi ügyről amit apa vállalt el.
Howard lyukat égetően nézet nem törődve, hogy már mint apámnak mint az ő apjának is fel tűnt.
- Megyek teríteni.- álltam fel és fél lélegeztetem , hogy végre nem fog nézni az a dög erre mi van? Persze, hogy utánam jön.
- Cicca baba szöksz tőlem?- mosolyog olyan csábosan mint amennyire az a ruhös pofája bírta.
YOU ARE READING
IDC
RandomKét ártatlan gyermek lélek. Ártatlan test. Na jó ez faszság. Mind a ketten romlottak. #1- káromkodás