Sóhajtottam egy mélyet. Szóval ha bármi rosszat teszek azt apám bánja..
Bár ezeknek ki szokott hinni? Apám az egyik legjobb, 17 éves kora óta benne van ebben az egészben akkor mégis,hogy kaphaták el? Vagy annyira figyelt arra keresés közben..?... Nem lehetetlen. Ráztam meg a fejem és ittam meg poharam tartalmát ami víz volt. Sóhajtva néztem ki a konyha ajtón a házba csend volt csak annak a jár őrnek lépteit hallani aki rám felügyel, hogy el ne szökjek. Egyre idegesítőbb az az ember. Nem olyan full izmos mégis nagyon erős. Haját hátul piciny cofba fogva szokta hordani de mikor ki van eresztve akkor látszik néhány kék satir fekete hajába.
Elő vettem az összes CD-t.Voltak régiek mint például találtam egy olyant, hogy Julia Samoylova. Pislogva néztem majd be raktam a lejátszóba közben néztem a lejátsási listát ami egy picike papír volt a CD- tok hátuljára ragasztva. Egyetlen egy árva zene volt rajta. Flame is burning. Először mikor meghallgattam semmi izgalmasat nem találtam benne. De egyre többször csendült fel a hangja annál jobban magához vonzott. Biztos gyönyörű nő lehet ilyen szép hangal. Mosolyogva néztem fel és vettem azt a füzetet ahol a CD-ken lévő énekesekről van egy kinyomtatott kép és pár infó róla. Laza csukló mozdulatokkal kerestem meg Juliat majd döbbenten néztem a kerekesszékes nő képét. Gyönyörű zöld szeme rögtön annak az emberének a szeme jutott a szemembe aki itt tart.
Sóhajtva csuktam be. Majd fel állva néztem az őre. Talán ha vissza jutok a konyhába egy késért és avval leszurom , legalább megsértsem, hogy lassabban haladjon evvel megszöktetve magamat.
Talán így sikerül újra látnom apámat. Ha kell ölök de nem adom fel.
Biztonságba akarom tudni tudni róla , hogy minden rendben van vele és a saját szememmel látni ahogy válaszol nekem.
Lassan át mentem a konyhába és elő vettem egy paradicsomot amit az egyik leg élesebb késel kezdtem vágni. Az őr nézet engem majd telefonja megcsörrent és háttal fordult. Balfasz.. Óvatosan oda lopoztam és mikor akart volna megfordulni oldalba szúrtam és mellette kiszaladtam az ajtót megcélozva. Vigyorogva láttam,hogy nincs zárva. Majd hirtelen pislogva néztem, hogy elkezdett kinyilni hirtelen be álltam a takarásába így akik be jöttek nem láttak. Ő volt és láttam kezébe a kisfiát. Egyem meg de cuki volt. Mikor meglátta sérült társát lerakta kisfiát és oda futott én meg az alkalmon kapva surantam volna ki. Na igen. Volna.. csakhogy a rohadt Dragisa élet nagyságba kint állt és amint kapcsolt hogy ki áll az ajtóban vicsorogni kezdet. Hirtelen hátra néztem és láttam ahogy Ő rám néz és megfeszul minden izma. Na kutya vagy egy rendőr.
Mélyen sóhajtottam és agyam kikapcsolt pár pillanatra…
YOU ARE READING
IDC
RandomKét ártatlan gyermek lélek. Ártatlan test. Na jó ez faszság. Mind a ketten romlottak. #1- káromkodás