A több órás utat most megtettem visszafelé . A rádióból dübörgött a zene addig is elfeledtette velem azt, hogy mégis mi a jó szarra készülök.
Hogy mire?
Meg fogom csókolni.
Enyhén elvörösödve turok egy kezemmel a hajamba majd mosolyodom el. Úgy értem magam mind a kis tini picsák akik most kapták az első arcra puszit. Pedig hányszor megcsókolt mikor ott voltam. Most ez mégis valahogy más érzés. A kezem bizsereg és néha néha megremeg. Ahogy az ajkaim is.
A lábamon is.. A faszt ez az egész testembe jelen van. Egyre jobban vágyom, hogy ajkai az én ajkamat csókolja. Jó ha nem kapom meg ezt pár percen belül megőrülök. Igen rá jöttem nem érdekel senki, hogy a maffia megölhet. A kukába az egészel. Nekem ő kell.. Én őt szerettem.Újabb pár óra múlva ki szálok a háznál de az ő kocsija mellett egy Rózsaszín Range Rover terepjáró állt. Remegni kezdtem így a a kerítést át ugorva néztem be az ablakon persze előtte hátra nézve csekkoltam le, hogy Dragisa meg van e kötve. Majd bent nem láttam senkit így a ház hátsó részéhez mentem. Ahol a terasz található.
- Jaj de na a fiúnk érdekében nekünk együtt kell lennünk.- hallom meg a vékony idegesítő ribanc hangot..khm bocsánatot kérek női hangot.
- Nem.- dörren fel a jól ismert mély férfi hang.- megcsaltál fűvel fával majd elvárod, hogy egy ölelésen kívül több legyen köztünk? Kurva nagy ribanc lehetsz ha még ezt képzeled magadról , hogy vissza fogadlak. Mást szeretek.
- De viszonzatlanul szereted. Hol van?! Leszar téged. Hibát követtem el de megbántam. Kicsim hiányzol ha nem is miattam a fiúnk miatt.
- Rendben.- sóhajtott.
Számra téve a kezemet sírtam el magam ami olyan hangosra sikeredett, hogy Dragisa felfigyelt és teli torkából ugatni kezdett amire persze drága Rendőr bácsi is felfigyelt majd a oda nézet ahová Dragisa és gondolom meglátott engem majd szitkolózva indult meg felém. Én amilyen gyorsan lehet fel álltam és el futottam majd be a kocsiba. Ilyen könnyű lett volna megszokni a házából ? Mostmár mindegy. Az autóval megindulva kötöttem ki a helyi strandon amihez lesétalva ültem le és bögtem el magam. A homok csikizte talpamat de ez éppen nem érdekelt. Vagy inkább nem éreztem.
Szóval ilyen a szerelmi bánat.
Lépteket hallottam majd mikor fejemet fel emeltem ott állt egy fekete hajú vékony fiú,egyik karja full tele tetkóval és még melkasan helyenként elszórva egy két darab. Kedvesen rám mosolygott? Majd karját ki nyújtva invitált arra, hogy segítségével álljak fel. Asszem ez egy új kezdet lesz.
YOU ARE READING
IDC
RandomKét ártatlan gyermek lélek. Ártatlan test. Na jó ez faszság. Mind a ketten romlottak. #1- káromkodás