Na szóval a helyzet, hogy újra menekülőre fogtam de mostmár végre egy kurva jó autóval, Subaru xv-vel veretem az utat. Hogy minek és miért?
Egyszerű.
Az autót Alex adta, és azért menekülök mert láttam Dragisat vagy pedig egy arra hasonlító kutyát és inkább nem szaroztam és inkább jöttem.
Autó pályán haladok már egy órája,majd lefordulok az első lehetőségnél és veszek valamit enni meg inni. Hál istennek Alex volt nálunk így tefonom és bankkártyám nála volt, hogy honnan tudta , hogy oda megyek nem tudom. Meg kaptam egy csomó hamis személyit így laza a dolog. Míg nem jut el a képem másokhoz is így akkor több rendőrtől kell tartanom. De nem köröztetne csak úgy. Biztos valamit a nyakamba var. Mégis csak rendőr, nem bizhatok benne 100%-ig.
Vagy esetleg még is?
Nem! De hát olyan kedvesen bánt velem annak ellenére, hogy.. Istenneeeeem.
Untam rajta gondolkodni, hogy hogyan huzzam meg magam de mégis mindig eszembe jutott. Amikor rám néz, a haja , a nevetése. Egyre rosszabb ez. Inkább kapcsolatam be a rádiót és hangositottam fel a zenét. Unalmas már szinte klasszikus pop zenék mentek. Nem azt mondom, hogy nem hallgatok popot. De ezeket annyiszor le adják, hogy már unalmas. Amint meghallottam Ariana Grandet el kapcsoltam valami másra mert annyira utálom azt a csajt, hogy az valami borzalom. Ne kérdezétek miért. Megláttam és így,na téged utállak mostantól. Én ilyen vagyok így kell szeretni.
Az autót oldal ablakán kinézve láttam egy fekete autót ami mellettem haladt és az anyós ülésen ülő koma nagyon nézet engem ,megfogtam és kicsit lassítottam mire ők is.
Na az apjuk faszát... Megint rám talált. De hát hogyan baszki.
YOU ARE READING
IDC
RandomKét ártatlan gyermek lélek. Ártatlan test. Na jó ez faszság. Mind a ketten romlottak. #1- káromkodás