7.

1.8K 94 0
                                    

Már egy hete a rendőr lakásán vagy és nem tudom sem a nevét sem semmit!
Idegesen járkálok a szobámba. Állítólag ma este ő főz és "kettesben" eszünk. Mintha eddig nem ez lett volna. Mit képzel magáról csak úgy fogva tarthat engem. Pont engem!
Kirántva a szobám ajtaját futok le ő éppen jött volna fel és a falhoz löktem.
- A FASZOM MOSTMÁR MONDJ EL MINDENT- ordítottam hisztérikusan sikitva az arcába.
- Mindent vacsora után.- válaszolja semlegesen.
- Leszarom a vacsorát! Nekem információk kellenek!
- Milyenek mond? - válaszolta gúnyosan perverz vigyorral.
- Ki vagy? Apa hogy van? Mi történt? És hol vagyok én?
- Apáddal nincs semmi baj, nálam vagy,kiszakitotalak egy erőszakos ember kezi közül. A nevemet nem kell tudnom.- fogta kezei közé arcomat.
Morotva mentem le a konyhába.
- Mit keresek nálad?- néztem rá mert időközben követet.
- Mert szeretlek és biztonságba akarlak tudni.
- Olyan hülye vagy tudod egyáltalán ki vagyok?!- válaszoltam indulatosan.
- Persze mindent tudok rólad.
- I'm Not Your Toy.- ordítottam el magam.
- Nem is kezelek annak! Egyszer szeretni fogsz és engem akarsz!- válaszolta ő is indulatosan.
- Arra várhatsz.- morogtam majd leültem de fel pattantam és a fürdőbe mentem tusolni.
Már egy ideje tusoltam mikor éreztem két kezet derekam köré fonódni majd óvatos puszikat a nyakamnál. Még mielőtt sikitani akartam vagy mozdulni lefogta számat és kiszivta nyakam. Megfordultam , hogy lendületből felpofozam de ő az alkalmon kapott ajkait számra nyomta. Édes és sós íz keveredett ajkain. Picit mozgatta ösztönözve, hogy nyisam ki a szám. Megrendítettlendül álltam. Alsó ajkamba bele harapott majd abba reménykedett, hogy ennyi miatt ki nyitom és ő meg normálisan megcsókol? Naiiiiiivvvvvv.
Hirtelen kezei csípőmre csúszva markoltak belém és mintha valami más kattant bennem. A testem lángolni kezdet és ő óvatosan el emelte az ajkait én meg kiéhezve kaptam utána és csókoltam meg. Teste megfeszult és a hideg csempéhez préselt. Kezemel nyakánál át öleltem és hajába turtam bele. Éreztem, hogy megfeszul és megremegett. Kuncogva bele haraptam ajkába majd nyakán jól látható helyen kiszivtam. Mikor lejjeb vándorolt volna a keze nemes egyszerűsegel el löktem. Mosolyogva tekertem magam köré egy törölközőt és ki mentem.
Fel mentem és volt ott egy zene lejátszó és el kezdtem nézni milyen zenék lehetnek rendelkezésemre mikor megpillantottam Mikolas Josef - Lie To Me című számát amit gondolkodás nélkül elindítottam és fél öltöztem közben énekeltem. Ennyi örömöm lehet nem?

*Egyvadidegenszemszöge*

Mosolyogva néztem az ajtóban ahogy egy férfi énekelt számra mozog és énekel. Mit mondjak? Nagyon ügyes hogy be kell valjam. Mozgása igen jó a hangján meg csak picit csiszolni kell.
Be álltam mellé és együtt táncolva folytattam a "reppereseb" szöveget amit észre vettem, hogy nem énekel. Nevetve nézet rám majd szemét megforgatva folytattuk.

IDCWhere stories live. Discover now