Vagy mégsem. Drog árulásra kértek meg amivel meg kell keresnem egy embert is kivégezni. Egyszerre két meló és kétszer több pénz. Az ilyeneket szerettem. Közben kiderült, hogy a rókás koma az egyik embere volt Howardnak meg ha jól emlékszem egyik legjobb haverja is. Természetesen ki sikerült szednem belőle, hogy Howard megszökött és engem keres, hogy megbosszulja azt, hogy miattam ment ideiglenesen sintre. Faszaaa. Hátul róka barátom nagyban adja az infókat és a pénz egyik részét oda adta amit mindig munkára fordítunk. Óvatosan haza megyek egy két dologért majd szépen óvatosan le is lépek nehogy valaki megtudja, hogy pontosan ki is járt a házba. Megtehetném, hogy Rókát küldöm be de inkább nem mert van egy érzésem, hogy valahol a bugyis fiókom terén köt ki és hamar megtudná a méreteket a testemről. Így inkább beválalva megyek én. Hogy miért Rókázom a mögöttem terpeszkedő maszkos pasit? Mert fogalmam nincs mi a neve, még az arcát sem tudom. Ha nem rókás maszkban láttam akkor mindig egy fekete orvosi maszk fedte arcát így csak annyit tudok róla mondani, hogy szén fekete haja van majdnem, hogy hófehér bőre és mogyoró barna szeme. Ami tényleg kurva szép meg olyan csajokat megszégyenítő szempillái vannak, hogy szerintem néhány csaj csak azért megy el műszempillát csináltatni mert neki nem olyan szépek.
Én megvagyok elégedve az egyéimel egy kis szempillaspirál és tökéletes hosszúságúak lesznek. Mert dusak csak annyi, hogy rövidek. Szóval hát na.
KAMU SEDANG MEMBACA
IDC
AcakKét ártatlan gyermek lélek. Ártatlan test. Na jó ez faszság. Mind a ketten romlottak. #1- káromkodás