17

1K 53 1
                                    

Egy óra út után lihegve értem fel a panel ház legfelső színtérre és pakoltam le. Nem érdekelve milyen állapotban van a ház egy alapos ajtó bezárás után feküdtem le a kanapéra.
Élő véve a telefonomat picit böngézgettem rajta mi hol van,meg hát minimalista csajos oldalamat ki elégítve internetes vebáruházon nézelődtem de mostanába mindenkinél ez a has póló meg ilyen szagattot farmernadrág volt a divat én meg nem tudom valahogy megtűrni magamon,van egy kettő de azokat akkor hordom mikor avval találkozok akitől kaptam.
A franc tudja mikor aludtam el de folytogató érzésre kelltem. Kinyitva szememet láttam egy alakot a szobába. Nem tudtam megmozdulni,a mellkasomon mindha valaki ült volna.
Köd lepte el a szememet majd egy hatalmas fájdalom csapott oldalamba majd minden tiszta lett. Hirtelen felugrottam és lihegve kapkodtam a levegőt. Az ablakhoz sétálva kinyitottam. Sohajtva nézelődtem egy kicsit. Elmentem átöltözni és lementem venni egy szendvicset mivel fent nincs semmi kaja. Boldogan megszereztem a szendvicset és a közeli játszótéren leültem a hintára.
Kicsiket hintázva eszegettem, mivel sötét volt szinte vak sötét meg még mellé hideg is így picit siettem elfogyasztásával.  Nem annyira volt kedvem fent a lakáson megenni ezért maradtam lent.

IDCМесто, где живут истории. Откройте их для себя