16.

1K 54 0
                                    

Nehezen de sikeresen jutottam fel a lépcsőn és pakoltam össze a szobámba amit kell, kések,fegyver, lövedék stb. Idegesen turtam fel az egész szobámat de kedvenc karambitomat nem találtam. Na de semmi baj. Na de ha itt vagyok pár ruhámat össze szedni vagyis csak inkább a kedvenceimet.
Apám irodájába besettenkedve néztem szét merre lehet az az a bizonyos utca ahová mennem kell. Majd zsebre vágtam a térképet és egy belvárosi lakás kulcsot. Ami asszem még tökéletes állapotban van erre a pár napra míg ott leszek. Akkor talán keresek annyi pénzt, hogy elmennyek innen jól messzire.
Talán felkerestem egy két olyan rokonom aki alig ismer engem de én nagyon is jól őket. Például apa unoka öccsét aki jelenleg  21 - 22 éves körül lehet.  Asszem Damian és van barátnője. Valami szokásos szőke kurva. Méteres műköröm és örökké műhaj, kiló smink, kirakott segg és mell. Így tudom le írni a csajt. Nevét nem tudom nem volt elég időm megkeresni mielőtt hánytam volna. Persze lelkileg. Igazából át éltem sokkal rosszabbat. Tisztán emlékszem mikor elkaptak küldetés során és a lábamat egy szíkével nyitták szét. Nem volt szép látvány.
Ahogy a husom szagát éreztem egy órán keresztül miután észbe kaptak, hogy el kellene látni mert halott embertől információt nem kapnak.

IDCWhere stories live. Discover now