-3-

140 72 0
                                    

Berra'nın yanında oturan yakışıklı çocuk Berra'yı ilk gördüğünde ondan az daha olsa etkilenmişti ama bunu hiç belli etmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Berra'nın yanında oturan yakışıklı çocuk Berra'yı ilk gördüğünde ondan az daha olsa etkilenmişti ama bunu hiç belli etmemişti.Berra'nın yanı tek boş kaldığında onun yanında oturmayı tercih etmişti. Yanına oturmasıyla Berra,refleks olarak kendini geri çekmişti. Yakışıklı çocuk onu rahatsız ettiğini düşünüp sormuştu.

"Umarım rahatsız etmiyorum." Demişti Berra'nın gözünün içine derince bakarak.Berra karşısındaki yakışıklı çocuğa o kadar dikkatli bakıp süzüyordu ki sanki onu uzun zamandır tanıyormuş gibiydi.

"Yok, hayır ne rahatsızlığı." Yakışıklı çocuk Berra'nın dudak hareketlerini izlerken yüzünde oluşan hafif gülümsemesiyle bir an onu dilemek istedi içinden. Berra'yı kamp yolculuğunda ilk defa görmüştü.Her seferinde kamp yolculuğuna katıldığı için hemen hemen katılan herkesi tanıyordu.

"Sen yenisin galiba?"diye sordu Berra'ya yakışıklı çocuk.Berra başını sallayarak yüzünde bir tebessüm oluşturmuştu.

"Evet, yeniyim yani ilk defa katılıyorum."
Yakışıklı çocuk Berra'yı süzmeye başlamıştı.Berra'nın yüzü ona kusursuz gelmişti.İlk defa gördüğü birisi için güzel düşünceler kurmasına şaşırıyordu.

Berra cama biraz daha yaslanıp dışarıyı keyifle izlemeye başladı.İstedikleri yere geldiğinde otobüs yavaşlamıştı.Herkes yavaş yavaş inince Berra'nın gözü yakışıklı sarışın çocuktaydı. Beste'nin onu dürtmesiyle kendine gelip yürüme başlamıştı.

Beste,Berra'nın bu sakin haline şaşırmış ona uzaylıymış gibi bakıyordu.Yanına biraz daha yaklaşmış

"Söylesene ne oldu sana niye bu kadar sessizleştin anlamadım?" Berra omuz silkip yürümeye devam ederken Beste korkulu gözlerle Berra'yı izliyordu çünkü Berra'nın sessizliğin acayip bir şekilde korkuyordu.

"Beste ne yapmamı bekliyorsun.Zil takıp oynamamı mı?" Berra hala sakindi ve Beste ağzındaki tüm suyu yutkunup

"Ne bileyim kızım, ne zaman sessizleşsen başıma bir şey gelecek diye korkuyorum."

"Merak etme bu seferki sessizliğim seni öldürme planlarıyla ilgili değil canım." Beste, Berra'nın bu sözlerinden sonra iyice korkup aklından Berra'yla arkadaşlığının son bulmasını düşünürken son anda kendi silkeleyip düşündüğü şeyin çok yanlış olduğunu anladı.Çünkü Berra'yı asla bırakamazdı ona o kadar alışmıştı ki onu bırakmazdı.

Bu dünyada en son istediği şeydi. Berra'yla her ne kadar tartışıyor olsa da Berra onun her anında yanındaydı ve Beste ona yaptıklarını bir çırpıda unutan bir kız değildi. Beste bir an iyiki Burak'ın ona kamp yapma teklifini yaptığını düşündü çünkü ormanda dolaşmak doğayla bir olmak onu içten içe heyecanlandırıyordu. Çünkü bu çok güzel bir aktiviteydi onun için.

KOZALAK #Wattsy2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin