-7-

69 54 0
                                    

"Berra arkana bakar mısın?" Dediğinde Beste'yi boğmamak için kendimi zor tutum.Kolumu sıkıp arkama bakmama zorlarken

"Beste yine ne var?" Dedim sıkılmış bir tonda.

"Berra arkana bak diyorum!" Dedikten sonra başımı tutup arkama çevirmişti. O an geriledim.Karşılaştığım görüntü neredeyse altıma sıçacağımın habercisiydi.

Siyah, gözleri kan kırmızı bir köpek ağzını açmış bize bakiyordu. Beste'yle bir adım gerilerken oda adımlarını bize doğru atmaya başladı. Sol ayağının ucundaki pençelerini yere sürerken

"Hi!" Diye bir ses çıktı Beste'nin boğazından. O sesle bende irkildim. Köpek o kadar korkunç bakıyordu ki o anki korkuyla kafasını gövdesinden ayırabilirdum o derece bir korku vardı içimde.
Benden daha korkan Beste, arkama geçti ve tişörtümü kendine çekip belime sarıldı. Korkudan nefesim başka yerinden çıkarken derin bir nefes aldım. Sakin olmayı başardım.

"Beste,"
"Hı."
"Sanırım bu sefer senin yöntemini kullanacağız." Bunu söyleyen ben olamazdım. Söylediğim söz akıl almazdı kıyamet kopacaktı galiba ilk defa Beste'ye uyacaktım. Bir gün bunu yapacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.

"Berra ne diyorsun anlamıyorum."dedi titrek sesiyle. Garibim korkudan ne dediğimi anlamamıştı ama kurtulduktan sonra aklı başına gelip kesinlikle sarılıp öpücüklere boğacaktı beni.

"Üçe kadar sayacağım. Üç dediğimde ise koş!" Dedim fısıldayarak. Daha ağzından bir kelimesi çıkmadan ayak sesleri kulağımı doldurdu. Arkama baktığımda ise Beste koşuyordu.

Pis yelloz!

Hiç düşünmeden beni burada bir başıma bırakmayı düşünüp koştu. Asıl suç bendeydi. Niye Beste'yi yem edip kaçmamaştım ki?

Ben koşmaya çalışınca köpeğinden koşuşu bakış açıma girince bende Beste'nin arkasından koştum. Çok geçmeden köpek delicesine avazı çıktığı kadar havlayıp koşmaya başladı.

Köpeğin ürkütücü sesi yaklaşırken Beste,
"Anne!" Diye bağırdı."Yardım edin!" Diye devam etti.

"Beste şunu bir atlatalım ben biliyorum sana yapacağımı aptal!"dedim ona karşılık verip.
Tüm hızımızla koşuyorduk. Kamp yerine yaklaşırken Beste'nin ağlamaklı çıkan bağırışı beni ürküttü.

Hızlıca arkama döndüm köpek Beste'nin kalça etini koca ağzına sokmuştu. Bu duruma gülsem mi gülmesem diye karar verirken dayanamayıp bir kahkaha patlattım.

Oh olsun!

Beni bırakıp kaçmanın cezasını çekiyordu.

"Aah! Yardım etsenize!" Dedi. Tam yanına doğru koşacaktım ki benden önce Burak, erken davranıp yanına koştu ve Beste'yi kalçasına yapışmış köpekten kurtardı.

Köpek uzaklaşırken Beste şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.Hemen ardından kollarını Burak'ın boynuna doladı. İşin anlamadığım tarafı Beste Burak'ın adını duymak istemediğini söylerken şimdi ise ona sarılıyordu.

Bu kızın ne yapmaya çalıştığını hiç anlamış değilim. Belki de onu affetmem için bana oynadığı bir tür oyundu. Yoksa Burak ona ne yapmış olabilirdi ki. Bana zor gelen adımlarla Beste'ye doğru yürüdüm. Eğer bu anı bölersem yine beni suçlu tutacaktı.

Beni gördüğünde ona hafif bir gülümsedim. 'Neler oluyor?' der gibi ama o benden taraf olmamış hemen gözünü kapatıp Burak'ın onu bırakmasını bekledi.

"Söylesene nereye kayboldun? Tek başına birde, en azından bana haber verseydin." Dedi Burak saçlarını okşayarak.

"Aslında ben yanlız..." Diyecek oldu Beste. Devamını getirmedi konuşmasının.

KOZALAK #Wattsy2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin