Jungkook gelmişti onun omuzlarinda ağlıyor ve ben onu öldürmedim diyordum en son jungkook beni sakinleştirmeyi başardı v ebanan olanları anlatmamı söyledi bende öyle yapıp olanları kısaca anlattım.
Jungkook beni isterlerken yanımda olacağını söyleyip burada kalmıştı. Zaten onlarda 1 saate gelecekti bende jungkook'u aşağı yollayıp hazırlandım aşağı öner inmez kapı çaldı bende kapıyı açtım babamla aynı yaşta bir adam ve annem yaşasaydı onunla anlasabileceklerini dusundugum tatlı bir teyze içeri girdi onların ardında içeri jimin girdi? Ney ney ney jimin mı? Ne yanı ben şimdi jimin ile mı evlenicektim? Ah.
Herkesi içeri girince bende içeri girdim jungkook ile jimin şaşkınca birbirlerine bakıyordu. Bende jungkook'un yanına oturup bira bekledim ve sonra gidip kahveleri yaptım kafeler içilince jiminin babası babama bakıp gülümsedi.
Jiminin babası: kızımız da pek şirin maşallah gel gelelim buraya geliş sebebimize Allahın emri peygamberin kavli ile kızınını oğluna istiyorum (orada nasıl isteniyor bilmiyon ndnxnd)
Babam: verdim gitti dedi ve yüzükler takıldı falan filan jimingil gidince jungkook şaşkınca beni yatağıma yatırıp bir öpücük vererek gitti.
Tatlı güneşin odamı aydınlatması ile uyandım ustumde şort ve göbek açık askılı pijamam ile aşağı indim yarı uykulu masaya oturdum babamın öksürmesi ile başımı kaldırmam ile jimin'i görmem bir oldu. Bana piç smile atıp kahvaltısını yemeğe devam etti benim tabagım gelince bende kahvaltıyı yemeye başladım kahvaltımız bitince babam kızım uç gün sonra düğün olduğunu söyledi bende ustumü değiştirdim ve jimin ile gelinlik bakmaya geldik.
~~~~~~
Yb eğer aksilik çıkmazsa iki güne falan gelir iyi okumalar hepinizi seviyorum♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanfictionZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...