3.2

1.4K 96 29
                                    

Jimin mutfaktan ağrı kesici ve suyla geldi ve bana uzattı. Bende içtim.

Jimin: evet ne yemek istersiniz?

Çocuklar: hamburger.

Jimin: peki dedi ve hamburgerleri sipariş etti.

Yarım saat sonra kapı çaldı. Jimin yemekleri alıp yanımıza geldi. Hamburgerleri masaya koydu.

Yemek bittikten sonra film izlemek için salona geçtik. Çocukların isteği üzerine animasyon izlemeye başladık.

Filmin yarısında çocuklar uyumuştum. Jimin onları yatırıp yanıma geldi.

Benimde gözlerim kapanmaya başlıyordu. Bir an Jimin beni kucağına aldı. Ve yukarıya çıkardı.

Yatak odasına gelince beni yavaşca yatağa bıraktı. Sonra üstümü değişti. Kendi de tişörtünü çıkarttı ve altına bir şort giyip yanıma yattı.

1 ay sonra

Çocuklar Jimin ben İlayda Jungkook Kwang He ve Micha ile kahvaltı yapıyorduk.

Midemin bulanması işe koşa koşa banyoya gittim.

Arkamdan İlayda da gelmişti. Kustuktan sonra elimi yüzümü yıkadım.

İlayda: YN yoksa sen hamile misin?

Dedi heyecanla aslında olma ihtimalim yüksekti.

YN: aslında olabilirim bir ay önce Jimin ile olduk.

İlayda bir çığlık attı. Ve sonra teyze olucam dedi. Ah bu kız.

İlayda'nın bağırması ile Jungkook ile Jimin de gelmişti.

Jungkook: sevgilim iyi misin bir şey mi oldu?

Bana baktı.

İlayda: hayır aşkım aslında evet. Söylesene YN. Diyip yüzünü astı ve göz kırptı. Ah bu kız aynı ben.

Bende daha fazla beklemeden Jimin'e sarıldım.

Jimin: YN bir şey mi oldu?

YN: evet oldu aslında diyip yüzümü astım biraz oynatalım. Jimin ben doktora gitmiştim. Bir hastalığım varmış ve bu onun belirtileri İlayda da korktuğu için bağırdı dedim.

Yaaa kıyamam nasıl da gözleri doldu.

Jimin: p-peki ha-hastalığın ne?

Yaa dokunsam ağlıyacak kıyamam. Aha ağlıyor gözünden yaş düştü. Daha fazla dayanamadım ve Jimin'e tekrar sarıldım.

Ayrıldıktan sonra Jungkook'un da gözünün dolduğunu gördüm. Gidip ona da sarıldım.

YN: Jimin ağlama sende Jungkook lütfen hem size bir şey söylicem ama bana kızmayın tamam mı?

Jimin-Jungkook: tamam.

YN: ben hasta değilim. Sadece hamileyim diyip güldüm.

Onlarda girdikleri şoktan çıkıp ilk bana kızgın bakışlar attılar ama sıra onlar da gülümsedi. Jimin ile Kook bana sarıldı. Sonra Jungkook gidip İlayda ya sarıldı. Ve...


Bölüm sonu nasıl olmuş?

Beyenmeniz dileği ile bay bay🤗💜💙

Arkadaşlar universtay arkadaşımızın kitaplarına bakım bence çoooooook güzeller.

Bay bay🤗🤗💜💜💜



Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin