Jungkook İlayda ya sarıldı.
Jungkook: İlayda bizde üçüncüyü yapsak mı?
İlayda öyle bir kızardı ki kahkaha atmamak için kendimi tuttum yeminle.
Jimin bir anda soru sordu.
Jimin: YN bir doktora gitsek mi yine de?
YN: yine de emin olmak için gidelim.
Şuan hastaneye gidiyorduk ve Jimin'in direksiyondaki elleri titriyordu.
Oy tatlım kıyamam nasıl da heyecanlı.
Hastaneye geldiğimizde Jimin çok heyecanlıydı bende en az onun kadar heyecanlanmıştım.
Doktorun odasına girdiğimizde direk ultrasona aldı beni.
Ve biraz baktıktan sonra bize döndü ve gülümsedi. Hanım efendi hiçbir sorununuz yok. Gayet sağlıklısınız. Ama bebeginize daha iyi bakmalısınız bir aylık olmasına rağmen biraz küçük (büyük olcak sanki aq hkbsghgsh)
Jimin bana baktı ve sonra bağırmaya başladı.
Jimin: baba oluyorum yine yes be!!
Bende o bağırırken doktorun verdiği peçete ile karnımı sildim ve ayağa kalıtım.Jimin'in elini tuttum ve dışarı çıktım. Arabaya binince eve doğru yol aldık. Eve varınca çocukları yanımıza çağırdık.
YN: çocuklar küçük bir kardesiniz olsa onu kabul eder misiniz?
Sungwoon: bir kardeşimin daha olmasını isterdim annecim. Ona çok iyi bakardım.
Minsoo: bende kardeşime çok iyi bakardım. Hem Sungwoon ikimize de çok iyi bakar ve bizi korur değil mı oppaa!?
Sungwoon: evet kardeşim ben ikinizi de çok severim.
Jimin: o zaman bizim sizin size bir sürprizimiz var. Sizin küçük bir kardesiniz olucak.
Minsoo: peki o nerede?
YN: işte burada 8 ay sonra sizlerlerin yanında olacak. Dedim karnımı göstererek.
Minsoo ile Sungwoon gelip karnıma öpücük kondurdu ve çabuk gel kardeşim dediler aynı anda.
Jimin: ama siz beni unuttunuz. Dedi bu sefer Minsoo ile Sungwoon gidip Jimin'e sarıldı. Jimin de onların saçını karıştırdı.
Sungwoon: yah baba neden saçımı bozdun ne kadar uğraştım biliyor musun?! Senin yüzünden Micha'nin yanına saçım bozuk gidicem.
YN: Micha'nın yanına gidebileceğini sana kim söyledi. Bugün üçünüzde bananbakacaksınız. Hiç kusura bakma küçük bey.
Sungwoon: ama anne diyerek dudak buzdu ama ben dayanamam ki!
YN: o zaman Michael bize gelsin dördünüz bana bakın?
Minsoo: Kwang He'dee.
YN: tama kwang He de gelsin dedim ve telefonu elime alıp İlayda'yı aradım.
@melikenazkaragaac bölümü senin için attım. İyi okumalar.
Azıcık BTS birakim
Bay bay öptüm sizi ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanficZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...