Tabiki de Jungkook'un yanına gidicektim. Yolda ağlamaktan gözlerim kızarmıştı.
Eve vardığımda arabadan indim ve çocukları alıp kapıyı çaldım. Jungkook kapıyı açtığında şok olmuştu.
Jungkook: YN güzelim noldu?
YN: Jimin'in başkaa bir kadından da çocuğu varmış hemde 2 haftalık.
( Jungkook'dan)
Yn'yi seviyorum ve oda Jimin'i seviyor onun için bu olayın aslını öğrenmeliyim. Çünkü YN üzülünce bende üzülüyorum. Zaten Jimin böyle birşey yapmaz o YN'yi çok seviyor. Onu içeri aldım ve konuşmamıza orda devam ettik.
(YN'den devam)
Jıngkook: Hey hey sakin ol Jimin öyle bir şey yapmaz. O seni çok seviyor.
YN: yapmış ama Jungkook. Demek ki beni çok sevmiyormuş. Hatta hiç sevmiyormuş. Belkide benden bıkmıştır. Ve onun için o kadınla olmuştur.
Jungkook: güzelim sanada mantıksız gelmiyor mu?
YN: ne?
Jungkook: diyorum ki çocuk iki haftalık dedin. Jimin iki haftadır senin yanından ayrılmıyor ki. Hem belli ki o sürtük sizi ayırmaya çalışıyor.
YN: aslında doğru söylüyorsun. Ama Jimin bir gece yanımdan ayrıldı ve eve geç gel-
Cümlemi tamamlamadan kapı çalmıştı.
YN: Jungkook eğer jimin ise burada olmadığımı söyle bugünlük burada kalalım lütfen.
Jungkook: peki güzelim.
Diyip kapıyı açmaya gitti.(Jungkook'dan)
Kapıyı açtım tahmin ettiğimiz gibi gelen Jimindi.
Jimin: Jungkook YN burada mı?
Jungkook: niye burda olsun ki? Birşey mi oldu?
Bu söylediğimi aslında YN istedi diye dil bir günlük bile olsa onun ile kalabilmek için yapıyordum.
Jimin: hayır hatta evet bir sürtük gelip benden hamile olduğunu söyledi. Ama ben onunla yatmadım bile. Sonra YN bizi duydu ve çocukları alıp evden çıkıp gitti. Bende burada olacağını düşündüm.
Jungkook: YN ve çocuklar burada değil Hyung ama gelirlerse sana haber veririm.
Jimin: ben onu aramaya devam edicem seni ararsa falan haber ver tamam mı?
Jungkook: tamam hyung
Jimin: görüşürüz o zaman.
Jungkook: görüşürüz Hyung.
Dedim ve kapıyı kapatıp içeri geçtim.
YN çocukları yatırmış oturuyordu.Ybyi geç attığım için özür dilerim unutmuşum.
Biraz ekşın yaratıcam hehehe.
Kavga filan.
Hadi ben kaçtım sizde oy ve yorum yapmayı unutmayın bay bay😘🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanfictionZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...